• HIGH SCHOOL MUSICAL GAAN ZIEN!!!
    Echt ne kei goeie film

    Heeft nog iemand van jullie hem al gezien?
    btw.: vinden jullie ook niet dat Zac efron er in de film knapper uitziet dan in het echt? (in het echt vind ik hem nogal lelijk
    :X


    I need you like a heart needs a beat

    Ik heb hm nog niet gezien, maar ik ga hm nog kijken met een vriendin, maar ik vind ook dat Zac in films altijd knapper uitziet dan dat hij eigenlijk echt is, maar in het echt vind ik hem ook niet echt knap; Ö


    Listen to what we're not saying..

    Ik ben hem donderdag gaan kijken.
    maar we waren om 5 uur gegaan, en de engelse versie was pas om 8 uur en 11 uur,.
    Dus zijn we hem in het nederlands gaa,n kijken.
    maar das best grappig hoor.
    Want dan kloppen die dingen nooit xD


    everything you imagined, and more...

    Ik heb hm nog niet gezien, maar ik ga hm nog kijken met een vriendin, maar ik vind ook dat Zac in films altijd knapper uitziet dan dat hij eigenlijk echt is, maar in het echt vind ik hem ook niet echt knap; Ö


    me to
    Naja in de film is z'n haar vele beter enzo
    Maar die film is een echte aanrader!


    I need you like a heart needs a beat

    Ik heb hm nog niet gezien, maar ik ga hm nog kijken met een vriendin, maar ik vind ook dat Zac in films altijd knapper uitziet dan dat hij eigenlijk echt is, maar in het echt vind ik hem ook niet echt knap; Ö


    me to
    Naja in de film is z'n haar vele beter enzo
    Maar de film is een echte aanrader!


    I need you like a heart needs a beat

    Ik ben hem donderdag gaan kijken.
    maar we waren om 5 uur gegaan, en de engelse versie was pas om 8 uur en 11 uur,.
    Dus zijn we hem in het nederlands gaa,n kijken.
    maar das best grappig hoor.
    Want dan kloppen die dingen nooit xD


    Wij zijn ook de nl gaan zien!
    Ik d8 da ging de ngelse zijn blijkt dat het de nl versie was -_-'' (buiten de liedjes)
    Der kwam soms zo ondertitteling op en die klopte ook helemaal niet met wat ze zeiden xD


    I need you like a heart needs a beat

    (...)

    me to
    Naja in de film is z'n haar vele beter enzo
    Maar de film is een echte aanrader!


    Als jij zegt dat hm een aanrader is, dan zal ik toch vlug eens tijd moeten maken om hm te gaan zien, volgende week hebben we toch verlengd weekend ^^ dan ga ik hm dan wl kijken Ö


    Listen to what we're not saying..

    (...)

    Als jij zegt dat hm een aanrader is, dan zal ik toch vlug eens tijd moeten maken om hm te gaan zien, volgende week hebben we toch verlengd weekend ^^ dan ga ik hm dan wl kijken Ö


    zeker doen het is zelfs vele beter dan 1 en 2 vele beter!


    I need you like a heart needs a beat