Ik wil gwn ff weten wat julliee mening is over tom. ^^
-
27 mei 2008 - 15:5827 mei 2008 - 16:0327 mei 2008 - 16:1527 mei 2008 - 16:17
kijken of ie ooit een relatie krijg die die serieus neemt(A)
One of the Duo Of Evilness
27 mei 2008 - 16:18Haha hij moet het zlef weten..
'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.
27 mei 2008 - 16:20
Ik heb er volle vertrouwen in dat hij weet wat hij doet. En vroeg of laat krijgt hij een serieuze relatie.
Dus.......................................I recycle my thoughts.
27 mei 2008 - 16:3427 mei 2008 - 16:3627 mei 2008 - 16:47het is beter dat hij er zo open over is dan dat hij er niets over zegt en dat er allemal rare roddels de ronde gaan doen.
27 mei 2008 - 16:52Ik vind het irritant, deels omdat het gewoon nooit waar is geweest.
één keer is er een roddel de ronde gegaan die goed was voor z'n imago ( van die 25 girls) en sinds dien bespeelt hij dat, alsof het zijn gitaar is. Hij doet arrogant, lult altijd over sex, en je zíet gewoon dat het z'n imago is, niet de echte Tom. Iedereen die hem backstage tegenkomt merkt dat hij helemaal geen flirt is.
Als hij gewoon zichzelf is vind ik hem leuker. Dat arrogante is echt afstotelijk en nep.
Ik bedoel, oké iedereen neukt. Maar om het daar nu 24/7 over te hebben omdat je bekend staat als de meiden neuker? Come on, echt heel irritant en totaal niet grappig meer.27 mei 2008 - 17:09het is beter dat hij er zo open over is dan dat hij er niets over zegt en dat er allemal rare roddels de ronde gaan doen.
Dat is wel waar. Maar wrm moet hij altijd zo zijn. Hij kan toch ook gwn 1 keer niet over sex praten27 mei 2008 - 17:10Ik vind het irritant, deels omdat het gewoon nooit waar is geweest.
één keer is er een roddel de ronde gegaan die goed was voor z'n imago ( van die 25 girls) en sinds dien bespeelt hij dat, alsof het zijn gitaar is. Hij doet arrogant, lult altijd over sex, en je zíet gewoon dat het z'n imago is, niet de echte Tom. Iedereen die hem backstage tegenkomt merkt dat hij helemaal geen flirt is.
Als hij gewoon zichzelf is vind ik hem leuker. Dat arrogante is echt afstotelijk en nep.
Ik bedoel, oké iedereen neukt. Maar om het daar nu 24/7 over te hebben omdat je bekend staat als de meiden neuker? Come on, echt heel irritant en totaal niet grappig meer.
Ik bn het met je eens. Maar ook weer niet.
Van mij mag hij zo over ze leven denken. Maar niet heel de wereld hoef het te wten toch27 mei 2008 - 17:12
Ik heb er volle vertrouwen in dat hij weet wat hij doet. En vroeg of laat krijgt hij een serieuze relatie.
Dus.......................................
Ik weet ook wel zeker dat hij later gwn echt verliefd word.27 mei 2008 - 17:13Ga zo door kerel
Jhaa dat kan ook XDXD27 mei 2008 - 17:17Tjha hij moet het zelf weten vind ik !
Maar ik ben het toch wel met bomba eensxD
Nhja bijna alle beroemde mensen zijn arrogant dat is de keiharde waarheid dusz.
Xx.Pictures fade away, but memories are forever
27 mei 2008 - 17:20Ik vind het irritant, deels omdat het gewoon nooit waar is geweest.
Ik bedoel, oké iedereen neukt. Maar om het daar nu 24/7 over te hebben omdat je bekend staat als de meiden neuker? Come on, echt heel irritant en totaal niet grappig meer.
Ik vind dat je wel gelijkt hebt... Ik zie hem bij backstage nooit zo fliterig... Denk dat ht voor de helft imago en voor de andere helft oversextheid isBAM!