• De titel zegt het al, hoe snel raakt dit topic helemaal vol. Dus vertel je levensverhaal, praat over je idool, stuur foto's van eten. Alles mag!

    Wij supercoole spammers hebben natuurlijk mascottes! Namelijk...

    (Komt xd)




    ONZE SPAMMERS:
    Amarela - Demi >> Gewoon swag.
    DAWSONS / BiebsBizzle - Tamara >> Miss. BieberPayneClifford. >> Eva's lebberlebberkuskusmens. Vanaf nu >> hotte chick rawr.
    Maka - Eva >> Stoere kipfilet.
    Promisess - Jente >> Awesome dichter.
    Redrosex - Roos >> Tamara's Ninja
    Nadine23x - Nadine >> Kaas is cool. Zij ook.
    Floreale - Loeka >> Is Tamara's bro bij deze.
    SmeerKeessie - Suus >> Is net als smeerkaas, glibberig.
    Erchomai - Sanne >> Chocoladepinda.
    ExpectoPatronum - Femke >> haat alle chocolade soorten omdat het walgelijk is >> Tamara's fictieve liefde. >> Is eigenlijk super awesome en iedereen heeft respect voor haar
    Avena - Kwyle >> Tamara's Kaaskroket
    Assassin - Nikki >> Onze grote Nikki de hamburger.
    JemCarstairs - Lonneke >> De zwemdocent van Justin Bieber.
    Hoodings - Eva >> Tamara's hottiepetotttie >> Enorm lekker. >> Goede appelflapsekser.
    Athanatos - Nancy >> SHE'S SO FANCY, SHE ALREADY KNOWS.
    Hecuba - Britt >> Samen met Jan die alles kan. >> Tamara's vrouw.
    Debbaut - Jarne >> Politie-inspecteur >> Aardappelkroket.
    C0bain - Lotta >> Sexy >> Raar.

    Dingen die je moet weten:
    - Tamara is getrouwd met 33 mensen. O.a Justin Bieber, Liam Payne en Britt.
    - Polygamie word dus geaccepteerd.
    - Kwyle's echte naam is Kyle.
    - Britt is een sexy beest.
    - Roos is een Ninja.
    - Justin Bieber is onze leider en heerser.
    - Appelflapseks is alleen toegestaan als je Tamara, Eva, Justin of Liam heet.
    - Lotta's liefdes zijn Tamara en Octaaf.
    - Pervhumor mag. Altijd en overal. BEHALVE OP WAPP!


    Regels:
    - Niet meer dan 3 dingen achter elkaar zeggen.
    - Niemand heeft behoefte aan haat.
    - Haten = Verlaten.
    - Als je problemen met elkaar durft te delen. Heb daar respect voor en maakt het niet erger.
    - De laatste reactie opent een nieuw topic, tenzij anders aangegeven.
    - Heeft de laatste reactie binnen 15 minuten geen nieuwe geopend? Dan doet de een-na-laatste het.
    - Iedereen is kaas.
    - Kaas word door iedereen gewaardeerd.

    [ bericht aangepast op 23 juli 2014 - 16:12 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    SmeerKeessie schreef:
    (...)

    Holy fck o.o
    Nooit meer doen jij, anders word mama Suus boos, oke? xD
    Het is donker EN, ik zit niet in m'n kamer xD
    Dusss, morgen dan maar? xD

    Haha oké. En je zou m'n grote zus kunnen zijn. o_O Haha, daar heb ik nog een heel grappige anekdote over.

    En aaaahw, jullie lieverds. ^-^


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    C0BAIN schreef:
    (...)
    Haha oké. En je zou m'n grote zus kunnen zijn. o_O Haha, daar heb ik nog een heel grappige anekdote over.

    En aaaahw, jullie lieverds. ^-^


    Je grote zus? HOELANG BEN JE? xD
    Vertel die anekdote es, ik word nieuwsgierig :p

    Ja wij zijn kjoeties xD


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    SmeerKeessie schreef:
    (...)

    Je grote zus? HOELANG BEN JE? xD
    Vertel die anekdote es, ik word nieuwsgierig :p

    Ja wij zijn kjoeties xD

    Hahaha, maar jij bent wel vier jaar ouder dan ik. :p

    Oké, hier komt-ie:

    Ik zat dus in het ziekenhuis, maar natuurlijk zit je daar niet de hele dag door op je kamer, dus zaten ik en een ander meisje, laat ik haar Kate noemen, op de Wii te spelen. Kate is 16, btw.

    We hadden het dus over een van de leefgroepbegeleiders, ik noem 'm maar Wesley, die 20 is. Wij zaten daar dus van, "Wow die is maar twintig dat is echt ongelofelijk jong holy shit o_O" en zo.

    "Ja," zei ik toen, "hij is maar vier jaar ouder dan jij. Hij had even goed je grote broer kunnen zijn of zo, lol."
    Kate keek mij dus verbaasd aan en zei, "Wat? Grote vork?"
    Ze had dus grote vork in plaats van broer verstaan en we zaten de hele avond Wesley uit te lachen met z'n grote vork en toen kwam de psychologe aan, Leen, die 24 is. Dus zei Kate, "Tja, misschien is zij wel je grote mes." Die dag had ik echt buikpijn van het lachen, ook al klinkt dat heel stom en nep als ik het allemaal navertel. x']


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    C0BAIN schreef:
    (...)
    Hahaha, maar jij bent wel vier jaar ouder dan ik. :p

    Oké, hier komt-ie:

    Ik zat dus in het ziekenhuis, maar natuurlijk zit je daar niet de hele dag door op je kamer, dus zaten ik en een ander meisje, laat ik haar Kate noemen, op de Wii te spelen. Kate is 16, btw.

    We hadden het dus over een van de leefgroepbegeleiders, ik noem 'm maar Wesley, die 20 is. Wij zaten daar dus van, "Wow die is maar twintig dat is echt ongelofelijk jong holy shit o_O" en zo.

    "Ja," zei ik toen, "hij is maar vier jaar ouder dan jij. Hij had even goed je grote broer kunnen zijn of zo, lol."
    Kate keek mij dus verbaasd aan en zei, "Wat? Grote vork?"
    Ze had dus grote vork in plaats van broer verstaan en we zaten de hele avond Wesley uit te lachen met z'n grote vork en toen kwam de psychologe aan, Leen, die 24 is. Dus zei Kate, "Tja, misschien is zij wel je grote mes." Die dag had ik echt buikpijn van het lachen, ook al klinkt dat heel stom en nep als ik het allemaal navertel. x']


    Ben jij 12? O.o
    Whahahahah vork, LOL xD
    Dat is best geniaal :p


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    SmeerKeessie schreef:
    (...)

    Ben jij 12? O.o
    Whahahahah vork, LOL xD
    Dat is best geniaal :p

    Jep, in september word ik 13. Maar ik ga liever met "oudere" mensen om. (:

    [ bericht aangepast op 23 juli 2014 - 0:22 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    C0BAIN schreef:
    (...)
    Jep, in september word ik 13. Maar ik ga liever met "oudere" mensen om. (:


    In september word ik 17, BAM xD
    Oooooh, snap ik
    Oudere mensen zijn koewl xD


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    SmeerKeessie schreef:
    (...)

    In september word ik 17, BAM xD
    Oooooh, snap ik
    Oudere mensen zijn koewl xD

    Juist ja. Zoals jij, jij bent ook oud en jij bent cool. Sorry. x'D


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Jesus fucking christ, verheug ik me juist op een dagje lekker zwemmen morgen, BAM midden in de nacht ongesteld. Ik had het kunnen weten. (cat)


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    C0BAIN schreef:
    (...)
    Juist ja. Zoals jij, jij bent ook oud en jij bent cool. Sorry. x'D


    Weeeeejooow, ik proef hier sarcasme x'D


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    C0BAIN schreef:
    Jesus fucking christ, verheug ik me juist op een dagje lekker zwemmen morgen, BAM midden in de nacht ongesteld. Ik had het kunnen weten. (cat)


    What about a tampon?


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    SmeerKeessie schreef:
    (...)

    Weeeeejooow, ik proef hier sarcasme x'D

    Alleen qua oud zijn dan. En ik hoef die dingen niet in mijn lijf, en zie je mij trouwens al aan mijn grootvader vragen om tampons mee te brengen van de winkel? Hè bah. En straks zegt er iemand dat er een touwtje uit mijn bikinibroekje hangt. (cat)


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    C0BAIN schreef:
    (...)
    Alleen qua oud zijn dan. En ik hoef die dingen niet in mijn lijf, en zie je mij trouwens al aan mijn grootvader vragen om tampons mee te brengen van de winkel? Hè bah. En straks zegt er iemand dat er een touwtje uit mijn bikinibroekje hangt. (cat)


    Oh, LOL xD

    Nope, ik ook niet.
    Als het eenmaal vast zit, moet je naar de EHBO zodat ze t eruit kunnen halen, LOL
    Lekker ongemakkelijk dan xD

    Whahahaha idd :p
    Stel je voor dat je in t zwembad zit en zo'n klein meisje zegt van: hey papa! Kijk, ik zie een touwtje
    *meisje trekt eraan*
    *heel t zwembad wordt rood*
    LOL


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Ik ga slapen, ik ben kapotttttt!

    Byeebyee, slaaplekker!


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    SmeerKeessie schreef:
    (...)

    Oh, LOL xD

    Nope, ik ook niet.
    Als het eenmaal vast zit, moet je naar de EHBO zodat ze t eruit kunnen halen, LOL
    Lekker ongemakkelijk dan xD

    Whahahaha idd :p
    Stel je voor dat je in t zwembad zit en zo'n klein meisje zegt van: hey papa! Kijk, ik zie een touwtje
    *meisje trekt eraan*
    *heel t zwembad wordt rood*
    LOL

    HAHAHAHAHA, ik zou me opsluiten in mijn kamer met een grote hoop eten en drinken en er nooit meer uitkomen. x'D


    En ondertussen ga ik hier dood aan buikkrampen en durf ik niet naar de keuken te gaan om daar een pijnstiller te jatten. Jezus, wie heeft dit toch uitgevonden. Ik. Wil. Geen. Kinderen. (cat)


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    En slaap lekker Suus. :3


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it