• Aangezien ik geen covers kan maken. En aangezien ik steeds vaker zulke mooie covers zie die mensen maken.

    Ik heb (natuurlijk) al plaatjes. Mochten de plaatjes van slechte kwaliteit zijn, laat het mij weten dan zoek ik een andere.


    OF




    Ik wil de cover graag in het zwart-wit. De titel wil er graag op en die is The Wrong Time. Als het kan het liefst in het wit en met een lettertype handschrift, zodat het net lijkt alsof iemand het heeft geschreven.

    Sorry voor mijn vele eisen. Ik hoop dat iemand mij wil helpen.

    [ bericht aangepast op 23 juli 2014 - 19:52 ]


    Physics is awesome

    Sommige plaatjes zijn een beetje klein, misschien zou je grotere kunnen zoeken? Niet dat ik er veel verstand van heb, maar toen ik echt nog actief covers maakte had ik altijd wel behoefte aan grotere afbeeldingen.


    26 - 02 - '16

    Felis schreef:
    Sommige plaatjes zijn een beetje klein, misschien zou je grotere kunnen zoeken? Niet dat ik er veel verstand van heb, maar toen ik echt nog actief covers maakte had ik altijd wel behoefte aan grotere afbeeldingen.


    Je bedoelt de laatste twee? Want de eerste vind ik zelf wel iets groter dan de andere twee.


    Physics is awesome

    Winhood schreef:
    (...)

    Je bedoelt de laatste twee? Want de eerste vind ik zelf wel iets groter dan de andere twee.


    Ja en dan vooral de tweede, die is echt best wel klein.


    26 - 02 - '16

    Felis schreef:
    (...)

    Ja en dan vooral de tweede, die is echt best wel klein.


    Zou onderstaande foto beter zijn?


    Physics is awesome

    Ik wil wel iets proberen? (: Die foto is inderdaad beter dan de tweede (die is van erg slechte kwaliteit ook). Maar je krijgt zo wel maar een kleine cover.

    Als je een grotere wil (400x600px) dan zul je betere afbeeldingen moeten zoeken anders wordt het één en al pixels.

    Unwritable schreef:
    Ik wil wel iets proberen? (: Die foto is inderdaad beter dan de tweede (die is van erg slechte kwaliteit ook). Maar je krijgt zo wel maar een kleine cover.

    Als je een grotere wil (400x600px) dan zul je betere afbeeldingen moeten zoeken anders wordt het één en al pixels.


    Dus dan moet voor alle foto's een nieuwe zoeken? Ik heb wel andere foto's voor het meisje en de jongen, de boom word alleen dan wel moeilijk.


    Physics is awesome

    ^Als je het mooiste mogelijk wil is dat wel verstandig. Ik kan anders ook wel iets maken, maar ik weet zeker dat het dan niet heel erg fantastisch zal zijn. Wellicht kan iemand anders dat wel :3

    Is dit iets?

    Unwritable schreef:
    Is dit iets?



    Dankjewel! Ja, alleen de raampjes en het lettertype vind ik niet zo mooi.

    Ik ben op zoek naar andere foto's, maar als ik de foto's upload zijn ze allemaal zo klein dus ik blijf nog even zoeken.


    Physics is awesome

    Dat komt omdat het jpg afbeeldingen zijn. Op het moment dat je die opnieuw uploadt verkleint internet deze bestanden en daardoor krijg ej de slechte kwaliteit. Probeer eens een directe link naar de bron/ opslaan als .png en het dan te uploaden.

    Wil je dat ik het verander of wacht je liever op andere mensen?

    Er zijn een aantal dingen bij de foto's waar je op kunt letten:
    1. Staan de personen er in hun geheel op en zijn ze makkelijk uit te snijden?
    2. Zijn de contrasten duidelijk waardoor ze zwart-wit ook nog mooi zijn
    3. Zijn het egale witte achtergronden of stenen/bergen etc.

    Unwritable schreef:
    Dat komt omdat het jpg afbeeldingen zijn. Op het moment dat je die opnieuw uploadt verkleint internet deze bestanden en daardoor krijg ej de slechte kwaliteit. Probeer eens een directe link naar de bron/ opslaan als .png en het dan te uploaden.

    Wil je dat ik het verander of wacht je liever op andere mensen?

    Er zijn een aantal dingen bij de foto's waar je op kunt letten:
    1. Staan de personen er in hun geheel op en zijn ze makkelijk uit te snijden?
    2. Zijn de contrasten duidelijk waardoor ze zwart-wit ook nog mooi zijn
    3. Zijn het egale witte achtergronden of stenen/bergen etc.


    Ga het even proberen wat je zei, als png. Ik moet even eten dan ga ik aan de slag. Wil je het misschien straks nog een keer proberen als ik de foto's beter heb?


    Physics is awesome

    De foto's zijn nu iets groter. Tot nu toe zijn dit de beste foto's die ik kan vinden en wat toch past bij het plaatje wat ik in mijn hoofd heb.


    Physics is awesome

    Unwritable schreef:



    Mooi! Ik vind alleen dat gebouw als achtergrond wel bijzonder.


    Physics is awesome

    Weer nieuwe foto's gezocht en deze zijn gelukkig iets groter. In ieder geval de foto's voor het meisje.

    Edit: Ook een andere foto voor de jongen. De jongen zelf is alleen wel klein hoewel de foto groter is dan de vorige.

    @Unwriteable

    Ontzettend bedankt voor alle tijd en moeite die je er in hebt gestoken. Toch is het nog steeds niet helemaal zoals ik het wil hebben, sorry.

    [ bericht aangepast op 23 juli 2014 - 19:54 ]


    Physics is awesome