• Bonjour Mijn vrolijke Q vlinders,

    Dus wat ik wilde medevragen (mededelen & vragen voor de niet hoogopgeleiden onder ons ) zoals ik ), ik zelf vind het geweldig om voruit te schrijven want dan kan ik daarna gewoon op activeren drukken en haal ik mijn deadline. Mijn vraag was dus schrijven jullie graag vooruit of niet en waarom?

    Adios q-tachos x

    Over het algemeen heb ik zo'n vijf hoofdstukjes in/op voorraad, maar het hangt er meestal van af of ik inspiratie heb of niet. ^^


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Als ik zin heb om dat moment verder te schrijven, schrijf ik gewoon verder op word en plaats ik dat hoofdstuk een andere dag.
    Soms heb ik geen op voorraad, dan schrijf ik gewoon en activeer ik het daarna. Het licht er een beetje aan of ik zin heb nog een hoofdstuk wil schrijven of niet, en of ik er inspiratie voor heb.


    May StarClan light your path.

    Ik probeer het wel, maar het lukt me dus nooit. :')


    wat was dit ookalweer

    Ik hoor eigenlijk graag snel feedback als ik een hoofdstukje geschreven heb, dus ik heb niet snel een voorraadje. Ondertussen wel, maar dat is eerder omdat ik zelf niet tevreden ben met hoe het verhaal loopt. Zo kan ik het achteraf nog aanpassen zonder dat ik alles op Q moet gaan zitten vervangen. Dat zou nogal verwarrend zijn voor lezers.


    Let the Night embrace you

    Ik vind het heel erg fijn om vooruit te schrijven en het geeft een soort gevoel van 'verplichting' Ik wil minstens een aantal hoofdstukken in Word geschreven hebben voor ik hier iets online zet, waardoor ik mezelf motiveer om meer te schrijven. Bovendien zie ik Q meer als een podium om mijn kunsten te laten zien, dan echt de plek waar ik schrijf en feedback ontvang. Ik krijg maar zo weinig reacties dat ik het daar niet om hoef te doen. However, ik geloof erin dat als je goed genoeg kan schrijven en jezelf genoeg stort in een verhaal de lezers en waardering vanzelf wel komen. En als ze dat niet doen dan heb ik nog altijd een verhaal geschreven waar ik zelf wel om moet glimlachen (: