• Nu ik toch eindelijk heb gesloten om een Starbucks-story te maken, heb ik natuurlijk nog wel een titel nodig. Niet echt handig om geen titel te hebben, maar de eerste twee hoofdstukken al wel af te hebben.
    Nee ik ga geen koffieverhaal maken, want dat is nog veel raarder dan mijn verhaal. Ik ga een Sirius/James (Harry Potter) verhaal maken.

    Samenvatting over hoe ik denk dat het gaat worden:

    Sirius weet het zeker. Hij houdt niet van meisjes, maar van jongens. Om preciezer te zijn: hij is stapelgek op zijn beste vriend James, maar die heeft alleen maar oog voor een meisje die hij toch nooit gaat krijgen. Sirius heeft geen kans, vindt hij zelf. Toch worden zijn kansen groter als hij van huis wegloopt en naar de Potters gaat. Die vangen hem zo goed mogelijk op. Lukt het Sirius om voor ze weer naar Hogwarts gaan James' hart te veroveren? Moet hij Remus om hulp vragen? En als ze weer naar Hogwarts gaan, hoe kan hij James bij Lily vandaan houden? Waarom ziet James hem niet staan?



    Alvast heel erg bedankt. Mijn samenvattingskills zijn super slecht, dus vraag maar als het niet duidelijk is.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Verborgen liefde
    Secret love

    Terug naar hem
    Getting back

    Geen idee ahah, is het wat?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oke I love je verhaal, nu al. En meh, ik wil wel die koffie c:

    Maar oke uhh.... Nop, geen idee, als ik het zeg, zal ik het melden c:


    wat was dit ookalweer

    Lucamias schreef:
    Verborgen liefde
    Secret love

    Terug naar hem
    Getting back

    Geen idee ahah, is het wat?



    Hmm Het is niet precies wat ik zoek. Ik zoek echt wat origineels zeg maar. Toch bedankt(;

    DAWSONS schreef:
    Oke I love je verhaal, nu al. En meh, ik wil wel die koffie c:

    Maar oke uhh.... Nop, geen idee, als ik het zeg, zal ik het melden c:


    Hahahahaha, thanks. Ik laat ze wel speciaal voor jou een keer koffie drinken. xd

    En okii bedankt!^^


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Hungry for his love
    His love
    Mijn weg om zijn hart te veroveren
    Het onmogelijke
    Nobody compares to him
    My love

    Misschien kan ik straks nog wat meer bedenken.


    Physics is awesome

    Object of my adoration
    scent of my devotion
    confessions of the heart
    Reality in the night

    Weet niet of dit de stijl is waar je naar op zoek bent, maar ik hoop dat je er iets aan hebt :)


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    Oh ik vind die titels al erg leuk allemaal! Thanks^^


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    Oh ik vind die titels al erg leuk allemaal! Thanks^^


    graag gedaan :)


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    Perfect Imperfection(s)
    Friendzoned
    Coming Out
    At your Feet (Sirius wilt graag James' aandacht, maar krijgt die niet)
    Bewitched
    Prince Charming.

    Nederlands:
    Perfecte Imperfectie(s)
    Aan jou (of zijn) voeten.

    [ bericht aangepast op 20 juli 2014 - 23:47 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Oehh Friendzoned, Bewitched en Prince Charming vind ik heel erg leuk^^ vooral die eerste.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Sorry, wat een titel betreft kan ik je niet verder helpen, maar waaacht, Starbucks is een shipnaam voor Sirius/James? Ik vond het al verwarrend genoeg toen ik erachter kwam dat mensen op Tumblr die over Starbucks fangirlden het over Steve/Bucky uit Captain America hadden, niet over de koffie, en nou blijkt het een naam voor twee redelijk bekende ships te zijn? Oh jee. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Sorry, wat een titel betreft kan ik je niet verder helpen, maar waaacht, Starbucks is een shipnaam voor Sirius/James? Ik vond het al verwarrend genoeg toen ik erachter kwam dat mensen op Tumblr die over Starbucks fangirlden het over Steve/Bucky uit Captain America hadden, niet over de koffie, en nou blijkt het een naam voor twee redelijk bekende ships te zijn? Oh jee. :'D


    Ja! Dat staat tenminste op deze site. Daar heb ik het vandaan :'D. Ik wilde eens wat nieuws proberen en toen besloot ik hen eens te koppelen. Geen idee of het leuk wordt. Maar dat het ook een shipname is voor Steve en Bucky wist ik niet, hahaha.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Ja! Dat staat tenminste op deze site. Daar heb ik het vandaan :'D. Ik wilde eens wat nieuws proberen en toen besloot ik hen eens te koppelen. Geen idee of het leuk wordt. Maar dat het ook een shipname is voor Steve en Bucky wist ik niet, hahaha.


    Ah, zo. Volgens mij staan er op Fanlore ook wel wat shipnamen die eigenlijk nauwelijks worden gebruikt, maar goed, ik heb geen idee of dit een populaire is of niet. Ik heb niets met James/Sirius, eigenlijk. In ieder geval weet ik nu dat het om drie verschillende dingen zou kunnen gaan als ik ergens Starbucks lees. :Y)
    En succes met je verhaal! ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Ah, zo. Volgens mij staan er op Fanlore ook wel wat shipnamen die eigenlijk nauwelijks worden gebruikt, maar goed, ik heb geen idee of dit een populaire is of niet. Ik heb niets met James/Sirius, eigenlijk. In ieder geval weet ik nu dat het om drie verschillende dingen zou kunnen gaan als ik ergens Starbucks lees. :Y)
    En succes met je verhaal! ^^


    Ik ken Fanlore eigenlijk niet echt, dus het zou best kunnen en bedankt trouwens^^


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!