• Heey Quizletters!

    Ik ben opzoek naar een cover. Ik heb een nieuw verhaal; Andora liefde

    In Andora is er altijd wel iets te beleven. Prins Ruves, zoon van koning Mentis en koningin Adeléne heeft de leeftijd van 21 bereikt. Op deze leeftijd wordt de prins tot kroonprins gekroond en word er van hem verwacht dat hij binnen een half jaar zal trouwen. Maar Ruves zit met een probleem; hij valt op jongens. Natuurlijk houd hij dit geheim voor het koninkrijk.
    Maar wanneer de knappe, dappere en zelfverzekerde Arcel Andora betreed gebeuren er dingen die niet zo gepland waren...


    Maar goed, ik heb dus een cover nodig ^^
    ik heb alleen niets te vergeven

    Wat wil ik erin;

    - Deze jongen moet Ruves voorstellen. Deze is dan ook hoofdzakelijk in de cover.
    - Deze jongen is ook erg belangrijk, want dit is Arcel.
    - Ik wil hem een beetje grauw-achtig
    - Ik wil graag een kasteel op de achtergrond, een beetje donker, maar niet duister. Dit laat ik aan jou!
    - De tekst; Andora liefde moet erin komen te staan. Mijn username niet
    - Als je nog info wilt, vraag gerust!


    Ich liebe dich 27.12.23

    Ik ben niet zo goed met het maken van covers, maar zou je me alsjeblieft willen waarschuwen als je het online gaat zetten?


    26 - 02 - '16

    Felis schreef:
    Ik ben niet zo goed met het maken van covers, maar zou je me alsjeblieft willen waarschuwen als je het online gaat zetten?


    Hij staat al online, maar heb nog geen hoofdstuk ^^
    Klik


    Ich liebe dich 27.12.23

    Niemand? Ik ben er zelf bar slecht in


    Ich liebe dich 27.12.23

    Je hebt redelijk moeilijke foto's om mee te werken.


    16 - 09 - '17

    Uh echt? Het is toch heel simpel. Heel veel gebruiken headshots ...


    Ich liebe dich 27.12.23

    Ja, maar ik persoonlijk vind die foto's redelijk klein en bij die tweede gast is zijn hoofd afgesneden bovenaan. Maar ik wil gerust wel iets proberen?


    16 - 09 - '17

    Philocalist schreef:
    Ja, maar ik persoonlijk vind die foto's redelijk klein en bij die tweede gast is zijn hoofd afgesneden bovenaan. Maar ik wil gerust wel iets proberen?


    Probeer maar (:


    Ich liebe dich 27.12.23

    Dit zijn zeker lastige foto's. De kwaliteit is laag, ze zijn vreemd uitgesneden en er is weinig ruimte om te gummen. Heb je eh... alternatieven? Dan wil ik wel wat voor je proberen.

    Ik heb al wat. Slotje?


    Ich liebe dich 27.12.23