• Hallo! Ik had een idee, namelijk:

    Kathryne Jones is een succesvolle zakenvrouw die op een afgelegen eiland woont, samen met ongeveer zes mensen: Haar man, stiefdochter, zus, kamermeisje, advocaat en dokter. Op een avond geeft ze een feest in haar vuurtoren, waarop ze deze zes - en nog een hoop anderen - uitnodigt. Het feest eindigt dramatisch, een wijnglas rolt over de grond en Kathryne Jones is verdwenen. Die volgende dag nog, vinden ze haar lichaam, aangespoeld op het strand. Ze is overleden. Niemand weet wie het gedaan heeft en aangezien er niet voldoende bewijs is ter aanduiding van een misdrijf, dus houdt men het op een geval zelfmoord. Nu is er een doorgewinterde detective die van plan is het tot op de bodem uit te zoeken. De zes mensen doen allemaal hun verhaal, er zitten haken en ogen aan alle getuigenissen en ook de detective zou regelmatig om de tuin geleid kunnen worden. Slaagt deze detective er in om de dader te vinden of zal dit verhaal eindigen zonder duidelijkheid?


    Dus, ik zoek een leuke titel. Het liefst een Nederlandse, kort maar krachtige titel.


    26 - 02 - '16

    Dit doet me erg denken aan 'De zaak Styles', waar het landgoed 'Styles' heette. Je zou het boek eens moeten lezen, misschien kom je nog wel op inspiratie. Maar ik weet even geen titel. (:

    [ bericht aangepast op 16 juli 2014 - 23:21 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Cluedo!
    Ik heb eerlijk gezegd echt geen idee, maar het lijkt me echt wel interessant om te lezen. Dus wie weet dat ik het kom lezen van zodra je begint met posten hier op Q (bloos)


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    De vuurtoren


    Ik dacht, dat is wel awesome


    I'm cursed with the burning-stroopwafel-spell

    -Red
    - Gesloten ogen
    Sorry, eigenlijk geen inspiratie
    Zet de link hier op dit topic wanneer het online staat


    Family is like music. Some high notes, some low notes, but always a beautiful song

    Tigresse schreef:
    Dit doet me erg denken aan 'De zaak Styles', waar het landgoed 'Styles' heette. Je zou het boek eens moeten lezen, misschien kom je nog wel op inspiratie. Maar ik weet even geen titel. (:


    Oh, dat boek ken ik niet eens, maar toch bedankt :3


    26 - 02 - '16

    Bedankt voor de reacties, maar dat is nog steeds niet helemaal wat ik zoek. Zelf zat ik te denken aan bloedrood, (vanwege de wijn en het vergoten bloed - de moord -) Vinden jullie dit iets?


    26 - 02 - '16

    Het vuurtoren mysterie?

    Oké, misschien een beetje easy maar goed haha


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Bloedrode smetten?

    (Zo van een smet aanwrijven (iemand van iets beschuldigen) bij de zes verdachten).

    Ik vind 'Bloedrood' ook wel heel tof.

    Druiven bloed? Bloedwijn? Idk. Ik heb niet echt veel inspiratie.

    [ bericht aangepast op 16 juli 2014 - 23:43 ]


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Bloedrood is idd heel mooi


    Family is like music. Some high notes, some low notes, but always a beautiful song

    "Jones" kort maar krachtig idk
    Bloedrood is mooi!


    Nobody dies a virgin, life fucks us all over

    Ohja, Bloedrood vind ik inderdaad erg mooi klinken. :Y)


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Dankjulliewel allemaal, het is Bloedrood geworden. De story staat online en ik ga vanavond nog de proloog schrijven.


    26 - 02 - '16

    (The) Firetower Mystery (Het Vuurtoren Mysterie)
    Firetower attack (Vuurtoren Aanval)
    The attack on the firetower (De aanval op de vuurtoren, de Vuurtoren Aanval klinkt misschien beter)
    Who did it? (Wie heeft het gedaan?)
    Find the killer (Vind de moordenaar)
    You can't get away with it (Je komt er niet mee weg)

    Uhh, ik ben heel slecht in titels bedenken xD maar misschien geeft dit inspiratie? ^^


    Edit: oh ik zie net dat je al een titel hebt. Anyways ik ga je story wel lezen ^^

    [ bericht aangepast op 16 juli 2014 - 23:50 ]


    May StarClan light your path.

    Het promotietopic staat online, voor de nieuwsgierigen onder ons, ik denk dat je het vrij makkelijk zal kunnen vinden.


    26 - 02 - '16