• Like. De moderators doen goed hun werk. Mss, geven ze wel eens een waarschuwing voor iets onnodigs maar dan ga je dat gwn uitzoeken bij de mod die je de waarschuwing heeft gegeven.
    Nou, ik vind het onfair dat ze de PB's lezen van de users äber zoals ik ergens las moeten ze eerste toestemming vragen aan Rutger. Zelf moet je ook zo slim zijn om niet te gaan roddelen over een mod als die persoon dat mss kan gaan lezen. Als je iets te zeggen hebt dan zegt je het beter ook tegen de persoon zelf.
    Ikzelf d8 vroeger ook zoals velen van jullie. Ik zei ook dat de mods dachten dat ze beter waren dan de users. Maar het is niet omdat zij een hogere functie hebben dat ze een grotere eigendunk hebben. Komaan geen enkele mod is Paris Hilton, wees er ook blij mee.
    Bitte, stop ook met al die ruzies ik word er gwn ziek van. Like, maak ruzie op school,fso, maar toch niet hier. Veel mensen willen hier rust vinden.

    mijn mening.


    Niemand mag zich aangevallen voelen door mij.
    Het is gwn mijn mening die ik kwijt moet.

    Ik snap het helemaal

    Heel mooi gezegd en helemaal mee eens ^^


    Life is hard and then we die

    noh ,, iloveyou
    maar nu, bn ik het niet met je eens><
    en ik zou me bek maar gaan houden ,Anders lok ik strx weer rusie uit..
    wie the hell zei dat mening geven goed is en mag moet zn stelling aanpassen fseu ¬¬'


    Crack a bottle

    Mee eens.

    noh ,, iloveyou
    maar nu, bn ik het niet met je eens><
    en ik zou me bek maar gaan houden ,Anders lok ik strx weer rusie uit..
    wie the hell zei dat mening geven goed is en mag moet zn stelling aanpassen fseu ¬¬'

    bij het mening geven kunnen mensen zich aangevallen voelen en daarom moet je ook opassen wat je zegt als je jou mening geeft

    weetje , wat jij doet mag niet(A)
    ja ,eigenlijk wel ,maar je geeft je mening en dat mag niet wnt dan komt der rusie (A) kut meningen tog weer>< vanaf nu gaa ik mening ruziemakerij noemen fseu^^ past der beter bij..


    Crack a bottle

    noh ,, iloveyou
    maar nu, bn ik het niet met je eens><
    en ik zou me bek maar gaan houden ,Anders lok ik strx weer rusie uit..
    wie the hell zei dat mening geven goed is en mag moet zn stelling aanpassen fseu ¬¬'
    Ja, je mag je mening geven. Maar als je het op een manier doet waarop de ander zich aangevallen voelt dan lokt dat inderdaad ruzies uit en dat is niet de bedoeling. Volgende keer, houd het netjes en zeg rustig wat je probleem is zonder enige beledigingen.


    Life is hard and then we die

    nja, gelijk x'D
    mare, leze mod's nu PB's?! of niet? want da verstond ik nu effe nii goe..
    <3


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    (...)Ja, je mag je mening geven. Maar als je het op een manier doet waarop de ander zich aangevallen voelt dan lokt dat inderdaad ruzies uit en dat is niet de bedoeling. Volgende keer, houd het netjes en zeg rustig wat je probleem is zonder enige beledigingen.


    No growth of the heart is ever a waste

    (...)Ja, je mag je mening geven. Maar als je het op een manier doet waarop de ander zich aangevallen voelt dan lokt dat inderdaad ruzies uit en dat is niet de bedoeling. Volgende keer, houd het netjes en zeg rustig wat je probleem is zonder enige beledigingen.


    maar ik mag mod's gewoon niet >< Nou ,niet allemaal hoar , Alleen die die mij oneerlijke waarschuwingen geven ,net of ik der daar nog niet genoeg van had ><
    but. ik snap je punt.. und, ik beledigde niemand en ik wou geeneens ruzie uitlokken maar aangezien je dat altijd krijgt als je je mening geeft ..
    gheghe ,, (A)


    Crack a bottle

    weetje , wat jij doet mag niet(A)
    ja ,eigenlijk wel ,maar je geeft je mening en dat mag niet wnt dan komt der rusie (A) kut meningen tog weer>< vanaf nu gaa ik mening ruziemakerij noemen fseu^^ past der beter bij..

    Niet waar, zolang je mening vriendelijk blijft, is het oké.
    En mijn mening daarnet in je topic was misschien niet zo goed geformuleerd, maar het was wel me mening.
    Niet om te kwetsen ofzo.
    En als het dat wel deed, I'm sorry.

    Peeps, zeg de dingen geen 20 keer.
    I say; Bij het mening geven kunnen mensen zich aangevallen voelen en daarom moet je ook oppassen wat je zegt als je jou mening geeft.

    en dan gaat iedereen het anders gaan zeggen terwijl ze hetzelfde bedoelen.
    Dus, lees eerste wat anderen zeggen en dan reageren anders staat het topic binnen de kortste keren vol.

    (...)

    maar ik mag mod's gewoon niet >< Nou ,niet allemaal hoar , Alleen die die mij oneerlijke waarschuwingen geven ,net of ik der daar nog niet genoeg van had ><
    but. ik snap je punt.. und, ik beledigde niemand en ik wou geeneens ruzie uitlokken maar aangezien je dat altijd krijgt als je je mening geeft ..
    gheghe ,, (A)
    Je bedoelt dat je bepaalde mods niet mag? Oke, ik moet toegeven dat ik er ook 1tje niet mag, maar ik mag meer normale users hier niet dan mods. Over het algemeen vind ik mods een stuk volwassener en daarom ook aardiger haha XD


    Life is hard and then we die

    (...)Je bedoelt dat je bepaalde mods niet mag? Oke, ik moet toegeven dat ik er ook 1tje niet mag, maar ik mag meer normale users hier niet dan mods. Over het algemeen vind ik mods een stuk volwassener en daarom ook aardiger haha XD

    Ik ook x')

    lalala het zal allemaal wel...[/gaap]


    Lalalalalalalala.