• Of beter gezegd, achterneefje of nichtje. ;3

Mijn moeder is een nakomertje, haar zussen hebben al kinderen die bijna net zo oud zijn als zij is. Mijn ene neef heeft al 2 kinderen, maar de andere nog niks. Hij heeft al een behoorlijke tijd een vriendin in Bulgarije, waar hij woont en werkt en nu is ze zwanger! Al zeker 17 weken, geloof ik. Het lukte maar niet, maar nu is het zover en tot nu toe gaat alles goed! Ik ben echt heel blij voor ze en kan niet wachten tot het geboren wordt. ;3

Ondertussen is er een achternichtje geboren en ze heet Sophia! Ze is geboren via een geplande keizersnee aangezien de vriendin van mijn neef echt een petit meisje is, ze weegt hooguit 45 kilo van zichzelf, haha. Ze waren een beetje bezorgd of het wel goed zou gaan, dus zijn ze voor een keizersnede gegaan. ;3

[ bericht aangepast op 30 nov 2014 - 16:07 ]

Your make-up is terrible

Oh, ik ben benieuwd naar de naam, vooral omdat ik de meeste, Roemeense namen altijd zo leuk vind klinken. (:
    Gefeliciteerd alvast! Hopelijk verloopt de zwangerschap goed. c:

"Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

Aah wat leuk! Hopelijk verloopt de zwangerschap goed. (:

Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

Leuwkk, zeg ! (lol)

I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring

Tigresse schreef:
    Oh, ik ben benieuwd naar de naam, vooral omdat ik de meeste, Roemeense namen altijd zo leuk vind klinken. (:
    Gefeliciteerd alvast! Hopelijk verloopt de zwangerschap goed. c:

Foutje gemaakt, het was Bulgarije, hehe.
    Ik ben ook benieuwd naar de naam, welk land ze zullen aanhouden erbij.

Your make-up is terrible

Gefeliciteerd! Hopelijk gaat de zwangerschap goed en krijgen ze een mooi en gezond kindje.

Physics is awesome

Oh, dat is echt leuk nieuws!

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Oh, wat leuk. Gefeliciteerd!

16 - 09 - '17

Wat leuk. Gefeliciteerd! ^^
    Toevallig is de vriendin van een van mijn neven op dit moment net hoogzwanger. Dat wordt hun vierde kind al. (:

"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

Gefeliciteerd! Wat leuk dat het nu eindelijk is gelukt (:

"Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

Square schreef:
    Wat leuk. Gefeliciteerd! ^^
    Toevallig is de vriendin van een van mijn neven op dit moment net hoogzwanger. Dat wordt hun vierde kind al. (:

Oh, gefeliciteerd! Bij ons zijn ze niet zo snel met gezinsuitbreidingen. Ik heb nog twee nichten die in de 30 zijn, maar het nog lekker rustig aan doen, haha.

Your make-up is terrible

Handles schreef:
    (...)

Oh, gefeliciteerd! Bij ons zijn ze niet zo snel met gezinsuitbreidingen. Ik heb nog twee nichten die in de 30 zijn, maar het nog lekker rustig aan doen, haha.

Nou ja, ze kregen hun eerste kind per ongeluk toen ze achttien en negentien waren en zijn daarna niet meer gestopt, dus dan gaat het snel. :'D De rest van mijn neven en nichten is volgens mij ook totaal nog niet bezig met kinderen.

"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

Scribe schreef:

We will not be quiet, Stonewall was a riot!

Scribe schreef:

wat was dit ookalweer

Ze is ondertussen geboren en ze heet Sophia, hihi. ;3 Ik zal later even een foto posten.

Your make-up is terrible

Ah, wat leuk (:

16 - 09 - '17