• Freya is van Franse afkomst, sinds haar geboorte zijn haar ouders Frankrijk ontvlucht wegens vele moorden die zijn gepleegd op familie en vrienden. Haar ouders vluchten met de jonge Freya naar Beacon Hills waar ze tijdelijk verblijven bij de Hale's.
    Freya groeit op tussen de Hale's tot dat ze op haar achttiende wordt opgemerkt door de twee jaar oudere Peter Hale. Peter is betoverd door de brunette en haalt alles uit de kast om de mooie Freya voor hem te winnen.
    Maar zijn zus Talia is er erg op tegen, ze verbied het Peter om door te gaan met zijn versiertruc om Freya te veroveren en anders werden er zware maatregelingen genomen. Peter legde er zich met tegenzin bij neer, want Talia was nou eenmaal de alfa in het huis.
    Alles veranderd voor Freya wanneer haar ouders omkomen bij een auto-ongeluk en ze troost vind bij Peter. De twee groeien naar elkaar toe terwijl ze hun relatie geheim houden voor Talia en ze Derek leren om zijn wolf kant onder controle te houden tijdens volle maan.
    Naar mate steeds de relatie steeds serieuzer tussen hen wordt komt Freya achter een familie geheim, ze komt erachter dat ze de laatste royal is uit de Chevalier bloedlijn en dat ze enorm populair is onder de jagers. De Chevalier wolven waren groots in Frankrijk, de stamboom ging zelfs tot de verre 18e eeuw waar ze werden aangezien als goden die de mens beschermde.
    Freya werd als een tweede zus behandeld door Laura en Cora Hale, en heeft ze een enorme sterke band met Derek.
    Wanneer Peter op een dag wakker wordt en Freya nergens kan vinden, vraagt hij aan Talia waar ze is gebleven, maar ze bleef zwijgen dus doorzocht hij heel Beacon Hills maar kon haar niet vinden.
    Waarom Freya was weggegaan kwam hij nooit achter, tot er weer een geheim werd onthuld vele jaren later

    "You're not just an uncle."




    • Gebaseerd op de TV serie Teen Wolf van MTV.
    • Alle karakters behoren toe aan Jeff Davis/MTV behalve mijn OC's.
    • Dit is een Peter/OC verhaal.
    • Nederlands geschreven.
    • Abo's en reacties zijn altijd welkom.


    (X)
    COMING SOON


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Hmm, het klinkt erg interessant, maar ik wil toch wel graag eerst een hoofdstukje om te lezen. Ik wacht nog even ^^


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis