• Het gaat zich om dit topic:

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=164310


    Het grote tattoo/ piercing topic

    Ik zou graag met die mod die het gesloten heeft willen spreken maar aangezien ik zo bevoegd ben, kan ik niet zien wie dat is geweest. Ik wil graag diegene willen spreken die het topic heeft gesloten.

    [ bericht aangepast op 13 juli 2014 - 11:13 ]


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ik zelf ga er vanuit dat het gesloten is omdat er al een topic over was. Zoals je kunt lezen in de 3e reactie in dat topic. (:
    Maar misschien had het inderdaad netjes geweest als er eventjes een reactie in het topic was gelaten door een mod met de reden waarom het gesloten werd. Maarja, zulke dingen gebeuren. ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Nou, ik heb daar ook rond gekeken maar daar wordt alleen gevraagd van show je tattoo of piercing. In mijn topic ( heb ik ook aangegeven) kan je ook om advies vragen qua tattoo's en piercings en zoals je kan lezen, gebeurde dat ook. En in beide topics is al lang niet meer gereageerd waardoor je zo'n melding krijgt. Ik wil het topic graag behouden, niet omdat het MIJN topic is nee, maar vanwege de vele vragen en er zijn best wat mensen die iets willen zetten maar best onwetend zijn. Maar blijkbaar telt dat niet....


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Topics worden altijd gesloten met een reden en als dat niet zo is, kan dat per ongeluk zijn gebeurd. Maar het is inderdaad niet zo netjes dat er geen reden vermeld is...


    Let the Night embrace you

    Jinxed schreef:
    Topics worden altijd gesloten met een reden en als dat niet zo is, kan dat per ongeluk zijn gebeurd. Maar het is inderdaad niet zo netjes dat er geen reden vermeld is...



    dat geloof ik graag maar ik wil ook dat het topic open blijft want met de paar mensen die er al waren en de vragen en de ervaringen delen. Ik heb in tijden niet zoveel plezier meer gehad op Q. Maar ik ben bereid om een discussie aan te gaan als dat moet


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    We hebben je topic gezien en dit wordt momenteel besproken op het modforum.


    I am an idiot, I move.

    Fisher schreef:
    We hebben je topic gezien en dit wordt momenteel besproken op het modforum.



    Als het moet ben ik best bereid om redenen te geven.


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Neem de volgende keer gewoon even contact op met een moderator, gezien dit soort topics verboden zijn (: Ik zal deze dus moeten sluiten.
    We bespreken het in ieder geval nu.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.