• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ginny Weasley

    Ik voelde een hand mijn schouder aanraken waar ik van schrok. Toen ik me omdraaide zag ik echter Draco staan. Serieus? Hij had zeker een weddenschap. Het kon niet anders.
    'Ik weet dat het dom van me is om te denken dat jij mij echt leuk vind, maar dat maakt me niet uit. Ik vind je leuk en ik hoef dat niet meer geheim te houden. Des noods haalt mijn vader me van Zweinstein af, nog steeds hou ik van jou. Hij kan proberen wat hij wil, maar het zal hem niet lukken ervoor te zorgen dat ik niet meer van jou hou. En ik vertel jou dit nu allemaal omdat ik me vast hou aan het hele kleine sprankje hoop dat jij toch van me houdt, hoe een grote idioot ik ook ben.'
    Zijn ogen- er leek iets van waarheid achter te schuilen. Meteen kapte ik mijn gedachten af. Wanneer ging ik eens realistisch nadenken. Ik walg zelfs van mijzelf. Was ik maar Hermelien. Die was tenminste geweldig en iedereen mocht haar.
    Ik schudde enkel mijn hoofd. ‘Denk maar niet dat ik hier intrap; Draco. Waarom zou jij op de grootste bloedverrader familie vallen wat geschiedenis kent. Dit is gewoon slechts een grap; ik ben gewoon slechts een dom naïef meisje zoals je vader al zei.’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Draco Malfoy

    ‘Denk maar niet dat ik hier intrap; Draco. Waarom zou jij op de grootste bloedverrader familie vallen wat geschiedenis kent. Dit is gewoon slechts een grap; ik ben gewoon slechts een dom naïef meisje zoals je vader al zei.’ Ik pak haar stevig vast bij allebei haar schouders.
    'Dat is niet waar. Ik mag dan misschien nog nooit echt met je gepraat hebben, maar ik weet dat het niet zo is. Het maakt me niet uit wat mijn vader denkt, het gaat om wat jij denkt. En jij mag dit niet denken, want het is niet waar. Het is geen grap, ik zou hier nooit een grap van maken.' Ik wil haar nu zo graag in een knuffel trekken, maar ik kan dat niet. Ik wil niet dat ze denkt dat ik een grap maak. 'Als dit een grap zou zijn, waarom zou ik dit dan doen?' vraag ik. Ik buig naar voren en druk mijn lippen op de hare. Maar voor heel even. 'Als ik al een grap zou maken, dan zou ik dat niet doen. Maar ik doe het wel omdat ik nou eenmaal van je hou.'


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ginny Weasley

    Zijn handen klemden nu beide om mijn schouders wat me iets verstikte. Zo graag wilde ik hem geloven maar ik moest dat gevoel onderdrukken.
    'Dat is niet waar. Ik mag dan misschien nog nooit echt met je gepraat hebben, maar ik weet dat het niet zo is. Het maakt me niet uit wat mijn vader denkt, het gaat om wat jij denkt. En jij mag dit niet denken, want het is niet waar. Het is geen grap, ik zou hier nooit een grap van maken.'
    Ik zweeg enkel. Wat moest ik zeggen? Ik had al eerder iets vertrouwd. Iets wat afkomstig was van hem en zijn familie. Draco had het weliswaar niet gegeven want dat had zijn vader. Ik had Vilijn vertrouwd en toch nam hij macht over me. De enige mensen die ik nog kon vertrouwen was mijn familie- op George en Fred na dan. Die wilden me maar al te graag een van hun befaamde snoepjes geven zodat ik voor paal stond.
    ‘Als dit een grap zou zijn, waarom zou ik dit dan doen?’ voorzichtig zag ik zijn gezicht dichter bij komen en voelde ik zijn lippen tegen de mijne waarna hij ze weer ervan afhaalde. ‘Als ik al een grap zou maken, dan zou ik dit niet doen. Maar ik doe het wel omdat ik nou eenmaal van je hou.’
    Weer wilde ik hem geloven maar het stemmetje in mijn achterhoofd hield me tegen. Pa had erover gehad dat Lucius goed kon toneel spelen- waarom zou Draco dat niet kunnen? Ze leken per slot van rekening als twee druppels water op elkaar. Misschien moest Draco weer wat bij mij dumpen. Misschien een amulet wat bezit van me nam. Dan moest het lijken alsof hij me leuk vond anders zou ik natuurlijk nooit een amulet aannemen. Misschien was het wel heel wat anders maar het blijft een feit dat een Malfoy nooit van een Weasley kan houden.
    ‘Draco, als je vader weer wat heeft om bij me te dumpen; geef het dan direct dan hoef je dit ook niet te doen.’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Draco Malfoy

    ‘Draco, als je vader weer wat heeft om bij me te dumpen; geef het dan direct dan hoef je dit ook niet te doen.’ Een steek van verdriet schiet door me heen. Ze vertrouwt me niet. Waarom zou ze dat dan ook wel doen? Het slaat helemaal nergens op dat ik dacht dat ze van me hield. Maar waarom kuste ze me dan?
    'Oké, ik snap het. Het was dom van me om te denken dat je me zou vergeven voor wat mijn vader je aangedaan heeft. Laat staan vergeven. Het spijt me echt. Maar als je nog ooit van gedachten veranderd: ik ben hier voor je,' zeg ik. Ik weet niet waar ik heen moe dus ga ik maar gewoon ergens zitten om na te denken. Ik ben een idioot. Ik had langer moeten wachten. Ik had eerst haar vertrouwen moeten winnen. En dan... Dan zou ze natuurlijk nog steeds niks met me te maken willen hebben. Waarom zou ze ook? Zowat alle jongens op Zweinstein zijn verliefd op haar. Ik voel een traan langs mijn wang glijden en meteen veeg ik die weg. Waarom zit ik nou weer te huilen? Ik ben een Malfoy. Ik huil niet.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ginny Weasley

    ‘Oke, ik snap het. Het was dom van me om te denken dat je me zou vergeven voor wat mijn vader je aangedaan heeft. Laat staan vergeven. Het spijt me echt. Maar als je ooit van gedachten veranderd. Ik ben hier voor je.’ Hij liet me los en ging in de vensterbank zitten. Mij achterlatend met een enorm kloppend hart.
    Ik zag vanaf hier dat er een traan langs zijn wang ging. Alweer. Net zoals hij alweer het met een enorme kracht wegveegt. Ik ben stom. Ik ben naïef en als ik een zwakte had was het wel voor mensen die huilde. Ik vond dat nog vreselijker als dat er iemand boos op mij was. Maar Draco was een Malfoy. Uit een pure rijke tovenaars familie terwijl mijn familie stokarm is en bloedverraders. Toch liep ik naar hem toe en trok hem in een omhelzing.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Draco Malfoy

    Ik voel opeens twee armen om me heen. Ginny. Hoewel ik ontzettend blij ben dat ze hier is en me niet haat, voel ik me toch aan de andere kant stom omdat ze me alleen knuffelt uit medelijden. Niet omdat ze van me houdt. Ik wil gewoon iemand die van me houdt omdat die van me houdt. Het klinkt raar maar het is nou eenmaal zo. Ik sta op zodat ik haar terug kan knuffelen.
    'Ik wee dat je alleen maar medelijden met me hebt. Maar ik kan er maar beter beruik van maken,' glimlach ik. Haar haar ruikt lekker. Zo zou ik voor altijd wel kunnen blijven staan. Maar dat kan niet. Ik moet zometeen weer verder en Ginny zal mij zometeen los laten.
    'Toen ik je voor het eerst zag, in de boekenwinkel waar ook Smalhart was, stond mijn hart even stil. Ik wist niet dat je een Weasley was. Ik kon alleen maar kijken. Toen kwam je familie erbij staan en ik wist dat ik jou nooit meer uit mijn geheugen zou krijgen, hoewel je natuurlijk verboden terrein was. En ik weet niet waarom ik je dit vertel. Misschien wel omdat ik hoop dat je gelooft dat ik echt van je hou omdat het zo is.'


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ginny Weasley

    Zijn armen vormde zich ook over mij heen wat mij een raar maar fijn gevoel gaf. Iets wat ik nooit zou durven toegeven.
    ‘Ik weet dat je alleen maar medelijden met me hebt. Maar ik kan er maar beter gebruik van maken.’ Ik lachte zachtjes terwijl er een raar gevoel door mijn lichaam streek wat mede door zijn geur en zijn ogen die onder zijn goedgevormde wenkbrauwen lagen kwam.
    ‘Toen ik je voor het eerst zag, in de boekenwinkel waar ook Smalhart was, stond mijn hart even stil. Ik wist niet dat je een Weasley was. Ik kon alleen maar kijken. Tone kwam je familie erbij staan en ik wist dat ik jou nooit meer uit mijn geheugen zou krijgen. Hoewel je natuurlijk verboden terrein was. En ik weet niet waarom ik je dit vertel. Misschien wel omdat ik hoop dat je gelooft dat ik echt van je hou omdat het zo is.’
    Ik weet dat het dom is; maar toch geloof ik hem. Dan was ik maar een dom naïef meisje. Ik kon hem niet weigeren. Niet nu hij me vast hield en zijn grijze ogen in mijn ogen staarde. Niet nu zijn adem over mijn gezicht heen streek en zijn geur gevaarlijk met mijn neus speelde.
    ‘Ik hoop dat het zo is.’ bekende ik eerlijk terwijl ik mijn hoofd voor zo ver mogelijk nog roder voelde worden en gauw naar onder keek.

    Haha ik weet nog hoe Ginny eruit zag in deel 1 in de boekenwinkel en dat vond ik niet echt uhm. Charmant ofzo Draco. (‘x als je het nou over Hermelien zei :p.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Haha IK MOEST IETS BEDENKEN OKÉ?


    Spoiler alert: you will save yourself

    RAB schreef:
    Haha IK MOEST IETS BEDENKEN OKÉ?


    Dan kon je zeggen dat ze mooie ogen had (cat) xD haha sorry maar ik lach me hier dood :p Ik vind zo en zo Hermelien 1000x knapper dan Ginny. ik weet niet ik vind Ginny gewoon niet knap...


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    ‘Ik moet terug. Als er iets met Fred gebeurt kan ik niet zo blijven zitten!’ ik staarde naar zijn zij die bebloed was.
    ‘Fred is gewond geraakt, ik moet hem binnen krijgen.’ Hij stond op en ik wilde hem terug trekken maar de twijfel sloeg toe. Ik durfde eigenlijk niks tegen Georges zin te doen. Iets wat ik gewend ben. Ik mocht dat bij niemand maar nu was George in levensgevaar.
    Voordat ik een beslissing hoefde te maken trok Draco George al terug. ‘je kan Fred niet helpen door naar buiten te gaan. Je kan hem enkel helpen door hier binnen te blijven en alles te overleven oke? Als jij dood gaat wordt niemand daar gelukkig van.’ Hij wendde zich naar mij toe. ‘Hij moet naar de ziekenzaal.’ Ik knikte en rekende erop dat Draco mij ging helpen; ik kende per slot van rekening de school niet maar hij liet me alleen. Mijn mond ging open en van stress schoot mijn hand door mijn haar. Ik wilde hem terug roepen maar hij leek verdwenen. Fijn. Ik was minstens een kop kleiner dan George dus dan maar hopen dat mijn zwerkbal trainingen mij sterk genoeg maken om hem te tillen aangezien ik de spreuk niet meer wist. Met moeite schepte ik George met mijn armen op mijn armen en liep de trap op. Het ging veels te sloom. Great. Plotseling verscheen Perkamentus. ‘Professor.’ Ik hapte even naar adem omdat George dreigde te gaan vallen. ‘Waar is de ziekenzaal.’ De professor antwoorden niet eens en mompelde een spreuk waar een witte ziekenhuis mat tevoorschijn kwam en Perkamentus wees dat ik George erop moest leggen. Zonder George de kans te geven om tegen te sputteren legde ik hem erop en de mat vloog weg. ‘Rechtdoor; trap omhoog en dan de gang uitlopen.’ Mompelde Perkamentus terwijl hij ergens anders leek met zijn gedachten. Voordat ik hem kon bedenken was hij al verdwenen. Ik gaf me daar geen bedenktijd over en rende richting de ziekenzaal waar George nu al was. Ik deed zonder te kloppen de deur open waar ik de ziekenzaal ontmoette die voor mij al veels te bekend was. Madame Plijster had zich al over George ontfermd.

    Droog stuk ik weet het -.-‘


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Omg heb net the fault in our stars gekeken met mijn nicht, het liep fataal af met onze ogen waaruit continu tranen uit stroomden :'(

    Maaruh, wat heb ik gemist :Y)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Omg heb net the fault in our stars gekeken met mijn nicht, het liep fataal af met onze ogen waaruit continu tranen uit stroomden :'(

    Maaruh, wat heb ik gemist :Y)


    Draco en Ginny zijn proberen een relatie te vormen en Campbell heeft George naar zieeknzaal gebracht door middel van een zwevende mat. Ohja Draco had je ook naar binnen getrokken :p

    Ik ZEI toch dat je die film niet moest kijken. Ik durf het nog niet aan. ik weet zeker dat ik ga huilen xD

    [ bericht aangepast op 14 juli 2014 - 19:29 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik ga morgen met mijn broer en zusje naar de bios en ik en mijn zusje wouden the fault in our stars zien maar mijn broer niet en nu gaan we naar X-men :'D


    Spoiler alert: you will save yourself

    RAB schreef:
    Ik ga morgen met mijn broer en zusje naar de bios en ik en mijn zusje wouden the fault in our stars zien maar mijn broer niet en nu gaan we naar X-men :'D


    Auch D;. Ik haat X-men X.o' good luck! ik zou gewoon door gezeurd hebben voor FOS. Maarja ik denk dat ik dat ook weer niet zou doen anders zou mijn broer me de hele tijd pesten omdat ik ging huilen XD


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ralf Auron

    'Ralf, als je het zo ziet dan werkt het niet. Je moet de wereld zien als een plaats die enkel beter kan worden. Als je nu niet gelukkig bent, dan zal ik je erbij helpen. En er komt vast wel iemand die ziet dat jij een geweldige jongen bent en het verdient om iemand te hebben die verliefd op je is.' Ik hield mijn mond en boog mijn hoofd voorover waardoor ik de groenige gras aanstaarde.
    'Ik kan de wereld niet op doe manier zien Fred. Ik kan dat niet voorstellen aangezien ik het nooit zo bekeken heb, alleen toen ik iets met Ginny had. Maar dat was simpelweg een grote leugen.' Ik tilde mijn hoofd op en schopte al het moed bij elkaar om in de ogen van de jongen te kijken die een poging waagde mij te teoosten.
    'Voor jou is het nog wel makkelijk. Hoe kan ik de wereld zo voorstellen als wereklijk niets in mijn leven beter is geworden?' Mijn ogen dwaalden weer naar beneden waarna ik zielloos naar mijn stukje gescheurde gewaad.
    'Alsnog bedankt.' Murmelde ik dan.


    Slecht stukje sorry xq


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••