• Heyy

    Ik ga naar het concert van 5SOS in het Ziggo Dome volgend jaar.
    Nu is het alleen zo dat ik 2 kaarten heb (zit plekken) maar die zitten niet aan elkaar.

    Nou vraag ik me af wie er naast mij zitten en of het zelfde probleem heeft. (misschien is ruilen dan mogelijk haha)
    Zo dat ik toch naast mijn vriendin kan zitten.

    Vak 203 Rij 1 stoel 89
    Vak 203 Rij 2 stoel 83


    Let's play titanic. You'd be iceberg and I go down.

    Da's best wel kut ja.
    Ik heb nog geen kaartjes, en de kans dat ik ze kan kopen is nihil, maar hoe is het gekomen dat je twee losse zitplaatsen hebt? Wat is dat voor een vaag iets...


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Was in de presale, ze hadden geen aangrensende zitplekken meer. Maar wilde toch zekerheid op een plekje haha.


    Let's play titanic. You'd be iceberg and I go down.

    De kans dat je hier iemand vind die naast je zit is wel heel nihil dat weet je hè, ;o


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    NinjaTurtle schreef:
    De kans dat je hier iemand vind die naast je zit is wel heel nihil dat weet je hè, ;o


    kan t altijd proberen ;)


    Let's play titanic. You'd be iceberg and I go down.

    Titel aangepast i.v.m. overmatig hoofdlettergebruik.


    In principe is het niet zo heel erg toch? Jullie zitten vlak achter elkaar en kunnen altijd samen naar binnen gaan en weer samen weg. Ik snap dat het minder leuk is, maar ik denk niet dat je er heel veel aan kunt doen. (:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    ilovelashton schreef:
    In principe is het niet zo heel erg toch? Jullie zitten vlak achter elkaar en kunnen altijd samen naar binnen gaan en weer samen weg. Ik snap dat het minder leuk is, maar ik denk niet dat je er heel veel aan kunt doen. (:


    Het is ook niet heel erg. Maar zou wel leuker zijn ALS het kon..
    En misschien zijn er wel meedere met dit probleem en zou het zo opgelost kunnen worden.


    Let's play titanic. You'd be iceberg and I go down.

    Ik had dat 6 jaar geleden bij Tokio Hotel ook. We zijn gewoon naast elkaar gaan zitten, omdat er toch niemand naast ons zat.
    Op zo'n situatie kun je nog hopen (:


    I am an idiot, I move.

    Als het echt moet, zou je bij het concert nog kunnen kijken of je kan ruilen met degene naast jullie.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Hier kan je zien wie er naast je zit. (:


    You will never know, just how beautiful you are to me.