• klik: dit is wat ik tot nu toe heb, kan iemand dit alsjeblieft afmaken of hermaken of whatever want ik zit echt met de handen in het haar. Het idee was dat het iets van een filmposter weg zou hebben, met het koppel in het middel en personages er om heen en de titel boven het koppel, maar eigenlijk vind ik het lettertyple al niet goed en het plaatje maar matig.
    HEEEEEELP!!!

    Edit: oke dat was niet heel duidelijk. Het verhaal is fantasy/sci-fi en de de personages zijn zowel menselijk als fantasy. het plaatje was dus wat ik al voor idee had, maar ik vind het niet erg mooi. Het idee is opzich goed maar het is geen goed lettertype en het plaatje is me te wazig, al kan ik daar op zich wel mee leven. Hier is het plaatje textloos mocht je het willen gebruiken: klik.

    Het idee is dus dat je hier nog wat mensen omheen ziet, het liefst ook een draak als dat kan.

    Zou iemand mij alsjeblieft kunnen helpen want ik zit dus, zoals ik al zei, met de handen in het haar.

    [ bericht aangepast op 9 juli 2014 - 23:48 ]


    I'm so scared of being alone, yet I constantly push people away and never let anyone in.