• Jullie zijn officieel de liefste en leukste en grappigste mensen van de wereld. Amen (dat betekent 'het zal waar en zeker zijn' dus het is zo).

Our Tinychat ^^

Lieke - ilovelashton - 8 maart | 17
    Miriam - Malley - 5 maart | 15
    Gabriëla - Latukka - 29 december | 17
    Aniek - Memoria - 24 december | 15
    Melissa - Ernest - 22 januari | 16
    Marlijn - Ultimatum - 24 december | 15
    Noek - PasquaIino - 27 juni | 15
    Marie - Eighteen - 3 juni | 14
    Aline - Ashtonished - 14 maart | 14
    Eva - Hoodings - 30 maart | 14
    Demi - Amarela - 24 september | 14
    Eddie - eddiefohnen - 4 juni | 12
    Annemarije - Mulleroni - | 16
    Julia - Ashtonator - 25 september | 13
    Crystal - Lashtons - 25 november | 12

[ bericht aangepast op 10 juli 2014 - 2:58 ]

He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

ilovelashton schreef:
    (...)

Dan is de top veranderd, want die van ons stond er niet bij toen mijn OS erin stond. :'D

HAHAHA OH.

Danmarks Dynamite.

Gab ik het het even gelezen en it's perfect, maar laat Luke anders naar Abby's huis gaan en dat ze daar dan nog verder praten ofzo? c:

stay safe because I like being alive at the same time as you

Latukka schreef:
    Ik haal er wel vaak leuke kleding vandaan ja! En nouja, ik vind dat het groter wordt aangeprijsd dan hoe die winkel werkelijk is, maar het is wel echt aghdkdd.

Ik ben er nog nooit geweest, dus ik moet altijd lusiteren naar iedereen uit mijn omgeving: OMG HET IS ZO'N LEUKE WINKEL BLABLABLA. Hahaha, dusja xd
    Ik ga er gewoon een aantal witte en zwarte shirtjes scoren om de logo's op te doen :3

HAHAHAHAHA.

Oeh, gaat Luke het Abby vertellen? Dat vind ik stiekem wel grappig :'D :'D

ilovelashton schreef:

Omg hoe maak je dat? xD

'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

Ashtonished schreef:
    Oeh, gaat Luke het Abby vertellen? Dat vind ik stiekem wel grappig :'D :'D

Ja, hehehehe. :3

@ Aline, het is zeker een leuke winkel, maar het was minder spectaculair dan ik dacht.
    @ Lieke, ja het probleem is, dat ik niet hoe ze dan verder moeten praten. Ik was al zo lang bezig met dit stuk en toen zag ik dat het maar 400 woorden waren en gosh. Ik ben nooit goed in van die saaie stukjes, idk. Misschien probeer ik het zo nog eens.

Danmarks Dynamite.

SmeerKeessie schreef:
    (...)

Omg hoe maak je dat? xD

Klik.

Jeetje, jullie zijn awesome met jullie abo's! Ik hoop dat jullie deze wel afmaken :3 want met die van Louis en Zayn liep het iets anders, hahaha.

ilovelashton schreef:
    (...)

Klik.

OMG! Das echt cool xD

'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

Latukka schreef:
    @ Aline, het is zeker een leuke winkel, maar het was minder spectaculair dan ik dacht.
    @ Lieke, ja het probleem is, dat ik niet hoe ze dan verder moeten praten. Ik was al zo lang bezig met dit stuk en toen zag ik dat het maar 400 woorden waren en gosh. Ik ben nooit goed in van die saaie stukjes, idk. Misschien probeer ik het zo nog eens.

IK HEB EEN IDEE LAKFJSLDFKJ. Maar ik ga je even pb'en anders we verklappen we hier te veel. c;

Een vraagje, wie heeft het 16+ gedeelte geschreven? Lieke vindt het zo awkward dus ik gok op Gabs xd

Ik hou wel van verklappen, hoor wbw