• Our Tinychat ^^



    Lieke - ilovelashton - 8 maart | 17
    Miriam - Malley - 5 maart | 15
    Gabriëla - Latukka - 29 december | 17
    Aniek - Memoria - 24 december | 15
    Melissa - Ernest - 22 januari | 16
    Marlijn - Ultimatum - 24 december | 15
    Noek - PasquaIino - 27 juni | 15
    Marie - Eighteen - 3 juni | 14
    Aline - Ashtonished - 14 maart | 14
    Eva - Hoodings - 30 maart | 14
    Demi - Amarela - 24 september | 14
    Eddie - eddiefohnen - 4 juni | 12
    Annemarije - Mulleroni - | 16
    Julia - Ashtonator - 25 september | 13
    Crystal - Lashtons - 25 november | 12


    [ bericht aangepast op 8 juli 2014 - 21:03 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    I don't know. Ze zeiden dat het was voor de pre-sale. Dat je daarom die mail moest dingesen.


    Danmarks Dynamite.

    Latukka schreef:
    I don't know. Ze zeiden dat het was voor de pre-sale. Dat je daarom die mail moest dingesen.


    Oh, well, nja, dan had je het kunnen raden. Mja, diegene hebben dan gewoon pech en wij geluk. (:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    ilovelashton schreef:
    (...)

    Oh, well, nja, dan had je het kunnen raden. Mja, diegene hebben dan gewoon pech en wij geluk. (:

    Harde waarheid.


    Danmarks Dynamite.

    Latukka schreef:
    (...)

    Je spreekt jezelf zo erg tegen. :')


    Haha, klopt. Maar omdat jij zei dat je het wel goed zag ben ik gaan nadenken en advies van mijn moeder is ook altijd iets waar ik erg naar luister, hahahaha :'D

    Mijn ene vriendin had zich niet aangemeld, de andere wel. Maar de andere kan morgen niet, dus doet de ene het. Ik ga voor dezelfde vakselen als jullie c:

    Latukka schreef:
    (...)
    Harde waarheid.


    Lol. :'D


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ashtonished schreef:
    Mijn ene vriendin had zich niet aangemeld, de andere wel. Maar de andere kan morgen niet, dus doet de ene het. Ik ga voor dezelfde vakselen als jullie c:


    Straks zitten we bij elkaar. (wbw)


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Echt hoor. Ik ga nooit meer advies geven als het negatief is voor mezelf. HAHAHAHA.


    Danmarks Dynamite.

    Mag ik jullie vragen hoe jullie (of jij in dit geval, Lieksel) het morgen gaan doen? Hoe laat gaan jullie in de wachtrij? Ze zeggen dat van te voren al inloggen handig is, maar in één van die stappen van het betalen, kan je net zo goed inloggen toch? Want die plaatsjes zijn dan sowieso 15 minuten voor jou gereserveerd.

    Latukka schreef:
    Echt hoor. Ik ga nooit meer advies geven als het negatief is voor mezelf. HAHAHAHA.


    Hoe bedoel je? :'D

    ilovelashton schreef:
    (...)

    Straks zitten we bij elkaar. (wbw)


    wbw. Dat zou best cool zijn ^-^

    Ashtonished schreef:
    Mag ik jullie vragen hoe jullie (of jij in dit geval, Lieksel) het morgen gaan doen? Hoe laat gaan jullie in de wachtrij? Ze zeggen dat van te voren al inloggen handig is, maar in één van die stappen van het betalen, kan je net zo goed inloggen toch? Want die plaatsjes zijn dan sowieso 15 minuten voor jou gereserveerd.


    Ik ga om 9u op die site en dan log ik gewoon meteen in en om het kwartier refresh ik en als ik dan in de wachtrij kom, doe ik niets en wacht ik tot ik daaruit ben. ^^


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Straks zit jij beter als ons, omdat ik advies heb gegeven. (cat)


    Danmarks Dynamite.

    Ashtonished schreef:
    (...)

    wbw. Dat zou best cool zijn ^-^


    Precies :3


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    ilovelashton schreef:
    (...)

    Ik ga om 9u op die site en dan log ik gewoon meteen in en om het kwartier refresh ik en als ik dan in de wachtrij kom, doe ik niets en wacht ik tot ik daaruit ben. ^^


    Ik ga ook om negen uur en mijn vriendin ook. Als ik dan meteen in de wachtrij kom, dan moet ik later inloggen xd Als ik dan neit in de wachtrij kom, dan log ik wel gewoon in.
    Ik heb echt geen enkel idee hoeveel mensen er morgen proberen te happen en hoe groot de kansen zijn :o