• Our Tinychat ^^

Lieke - ilovelashton - 8 maart | 17
    Miriam - Malley - 5 maart | 15
    Gabriëla - Latukka - 29 december | 17
    Aniek - Memoria - 24 december | 15
    Melissa - Ernest - 22 januari | 16
    Marlijn - Ultimatum - 24 december | 15
    Noek - PasquaIino - 27 juni | 15
    Marie - Eighteen - 3 juni | 14
    Aline - Ashtonished - 14 maart | 14
    Eva - Hoodings - 30 maart | 14
    Demi - Amarela - 24 september | 14
    Eddie - eddiefohnen - 4 juni | 12
    Annemarije - Mulleroni - | 16
    Julia - Ashtonator - 25 september | 13
    Crystal - Lashtons - 25 november | 12

[ bericht aangepast op 8 juli 2014 - 21:03 ]

stay safe because I like being alive at the same time as you

Eighteen schreef:
    (...)

Nog lang niet ook al moet ik morgen vroeg op lol

Why?

GA SCHRIJVEN YOU IDIOT. D:

That is a perfect copy of reality.

Ik moet die foto's niet kijken, want ik zie ze allemaal pas weer over een heel jaar. Omdat het net na mijn vakantie moest vallen. En ik ga het niet overleven zo.

Reageer hier trouwens maar niet op, want weinig mensen zullen begrijpen dat -dat kamp de enige plek is waar ik echt mijzelf kan zijn en zo.

[ bericht aangepast op 8 juli 2014 - 23:44 ]

He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

Danmarks Dynamite.

Hoodings schreef:
    Ik moet die foto's niet kijken, want ik zie ze allemaal pas weer over een heel jaar. Omdat het net na mijn vakantie moest vallen. En ik ga het niet overleven zo.

Reageer hier trouwens maar niet op, want weinig mensen zullen begrijpen dat -dat kamp de enige plek is waar ik echt mijzelf kan zijn en zo.

Nawh meissie. :c

Danmarks Dynamite.

Latukka schreef:
    (...)

Nawh meissie. :c

..:c

He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

Latukka schreef:

Neuer de bemiddelaar. :Y)

Hoodings schreef:
    (...)
    ..:c

Don't be sad, my boo. <3

Danmarks Dynamite.

Amarela schreef:
    (...)
    Neuer de bemiddelaar. :Y)

Echt eh. :Y)

Danmarks Dynamite.

Latukka schreef:
    (...)

Don't be sad, my boo. <3

Ik kan niet anders. :c Ik heb zo vaak gehuild omdat ik niet kon. Bij sommige liedjes alleen al, kreeg ik weer die herinneringen en zo en dan moest ik weer huilen omdat het niet kan. Ik weet gewoon zeker dat al het goede wat er die zes dagen in is gepropt, er allemaal weer uit is en er een hoop slechtheid in me zit. :c
    Als ik zou kunnen kiezen tussen 1D én 5SOS meeten en VIPplaatsen hebben en naar kamp gaan, koos ik voor kamp. Sowieso.

Latukka schreef:
    (...)

Don't be sad, my boo. <3

Ik kan niet anders. :c Ik heb zo vaak gehuild omdat ik niet kon. Bij sommige liedjes alleen al, kreeg ik weer die herinneringen en zo en dan moest ik weer huilen omdat het niet kan. Ik weet gewoon zeker dat al het goede wat er die zes dagen in is gepropt, er allemaal weer uit is en er een hoop slechtheid in me zit. :c
    Als ik zou kunnen kiezen tussen 1D én 5SOS meeten en VIPplaatsen hebben en naar kamp gaan, koos ik voor kamp. Sowieso.

Latukka schreef:
    (...)

I like Neuer. :Y)

Maar wat als het Duitsland - Nederland wordt? Voor wie ben je dan Gabsie? c:

Latukka schreef:
    (...)

I like Neuer. :Y)

Maar wat als het Duitsland - Nederland wordt? Voor wie ben je dan Gabsie? c:

Latukka schreef:
    (...)

Don't be sad, my boo. <3

Als dat zou kunnen.. :c

Danmarks Dynamite.

Eerst even Deemsie antwoorden, daarna Eva.

Deemsie, ik ben voor Nederland hehe. Maar ik ben bang dat Duitsland gaat winnen.
    Alhoewel Duitsland wel al mijn babes heeft. Grr. (cat)
    Neuer! :9~

Danmarks Dynamite.