• De dagen zijn lang en onheilspellend. Angst wordt in je binnenste opgeroepen, tot een beklemmend gevoel dat men “paniek” noemt. Al dagen leef je in die angst. Dagen van duisternis. Dagen van mysterie. Je ziet veel dingen misgaan. Je bent veel mensen verloren. De vraag komt in je op: “waarom ben ik hier nog?” Je hebt het al die tijd overleefd op je eigen manier. Misschien heb je je verscholen op een plek waar geen mens bij kon (beter gezegd: “waar geen ondode bij kon”). Misschien ben je altijd al een vechtersbaas geweest, bezit je een wapen en heb je op die manier overleefd. Misschien heb je meegelift op andermans capaciteiten, mensen die jou beschermden. Hoe je het ook hebt overleeft, doet er niet toe. Je leeft nog en ondanks de walgelijke leefomstandigheden, ben je er blij mee.

    Het is twee weken geleden dat een heuse Apocalyps plaatsvond. Een maand lang is de wereld in een oorlog met de ondoden die alsmaar toenemen. Onze personages zijn in een grote zaal, die voorlopig veiligheid biedt. De één zit er al een paar weken, de ander is er pas net. Er zijn veel mensen, van jong tot oud. Onze personages zijn jong en energiek. Van de vrouwelijke personages wordt verwacht dat zij iedereen verzorgen. Van de mannelijke personages wordt verwacht dat zij zullen strijden en trainen, om een einde te maken aan deze strijd. Een man van einddertig is de baas. Hij zorgt dat de jongemannen een goede training volgen. Zijn vrouw heeft de leiding over de zorg en welzijn van iedereen. Zonder hen, was het één grote chaos in het gebouw, zonder dat de meesten wisten wat zij zouden moeten doen. Je zou wel kunnen stellen dat het stel Smith de redding heeft geboden.

    De zombies in deze RPG zien eruit als iedere andere zombie. Ze zijn snel, te snel eigenlijk. Bij een beet verander je langzaamaan in een zombie. Je begint te hallucineren en krijgt waanbeelden. Dit houdt zo’n halve dag aan, daarna veranderd je lichaam in een echte zombie. Ze hebben een mega goed gehoor (dat is ook waar ze op reageren) en hun geurvermogen is hoger dan de onze.

    Rollen:
    Vrouwelijke rollen [max 4]:
    Kayra Katherina Savenia
    Gereserveerd voor Resurrect
    Gereserveerd voor Promisses

    Gereserveerd voor Pebble

    Mannelijke rollen [max 4]:
    Gereserveerd voor Inermis

    [ bericht aangepast op 9 juli 2014 - 14:40 ]

    Hm, klinkt interessant. Ik zou graag een vrouw willen reserveren.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Zou ik een man mogen reserveren?


    We've lived in the shadows for far too long.

    Mag ik een vrouw reserveren?


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Jullie staan er alle drie bij c:
    (Voor je rol is het voldoende alleen een naam op te geven)

    nvm

    [ bericht aangepast op 8 juli 2014 - 22:26 ]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Mutatio schreef:
    Jullie staan er alle drie bij c:
    (Voor je rol is het voldoende alleen een naam op te geven)


    Geen uiterlijk of iets dergelijks?


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Resurrect schreef:
    (...)

    Geen uiterlijk of iets dergelijks?


    Een plaatje inderdaad wel. Verder mag je extra dingen vermelden, maar zelf vind ik het altijd leuker om dat gaandeweg te ontdekken. ^^

    Zou ik de laatste vrouw mogen reserveren? (:


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Pebble schreef:
    Zou ik de laatste vrouw mogen reserveren? (:


    Tuurlijk! Ik zet je erbij. :)