• Our Tinychat ^^



    Lieke - ilovelashton - 8 maart | 17
    Miriam - Malley - 5 maart | 15
    Gabriëla - Latukka - 29 december | 17
    Aniek - Memoria - 24 december | 15
    Melissa - Ernest - 22 januari | 16
    Marlijn - Ultimatum - 24 december | 15
    Noek - PasquaIino - 27 juni | 15
    Marie - Eighteen - 3 juni | 14
    Aline - Ashtonished - 14 maart | 14
    Eva - Hoodings - 30 maart | 14
    Demi - Amarela - 24 september | 14
    Eddie - eddiefohnen - 4 juni | 12
    Annemarije - Mulleroni - | 16
    Julia - Unsullied - 25 september | 13
    Crystal - Lashtons - 25 november | 12


    Ik heb dit even nodig, dus het staat in een spoiler.
    1. "She Looks So Perfect" Ashton Irwin · Michael Clifford · Jake Sinclair Jake Sinclair · Eric Valentine [a] 3:22
    2. "Don't Stop" Steve Robson · busbee · Luke Hemmings · Calum Hood Robson 2:49
    3. "Good Girls" Clifford · Irwin · Roy Stride · Josh Wilkinson · Rick Parkhouse · George Tizzard 3:27
    4. "Kiss Me Kiss Me" Hemmings · Hood · John Feldmann · Alex Gaskarth 3:23
    5. "18" Hemmings · Clifford · Seton Daunt · Richard Stannard · Ash Howes · Stride 3:09
    6. "Everything I Didn't Say" Irwin · Hood · Gritsman · Feldmann · Buick · Nicholas "RAS" Furlong 3:00
    7. "Beside You" Hood · Hemmings · Clegg · Christian Lo Russo · Joel Chapman 3:40
    8. "End Up Here" Irwin · Clifford · Gritsman · Feldmann · Gaskarth 3:01
    9. "Long Way Home" Irwin · Clifford · Feldmann · Gaskarth 3:19
    10. "Heartbreak Girl" Hood · Hemmings · Robson · Lindy Robbins 3:18
    11. "English Love Affair" Irwin · Clifford 3:00
    12. "Amnesia" Louis Biancaniello · Michael Biancaniello · Sam Watters · Benjamin Madden · Joel Madden 3:57

    [ bericht aangepast op 8 juli 2014 - 11:42 ]


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Het begint hier nu net en ik zei gisteren tegen mijn vriendin: Hé, ik fiets jou wel tegemoet, joh. Dan kom je gezellig bij mij.
    Dat heb ik nog nooit eerder gezegd en nu regent het -.- Hahahahahaa.

    And I still don't know if I can go to 5SOS :c

    Ashtonished schreef:
    Het begint hier nu net en ik zei gisteren tegen mijn vriendin: Hé, ik fiets jou wel tegemoet, joh. Dan kom je gezellig bij mij.
    Dat heb ik nog nooit eerder gezegd en nu regent het -.- Hahahahahaa.

    And I still don't know if I can go to 5SOS :c


    Nog steeds niet? Omg. Ze moet wel opschieten, want anders kunnen wij straks ook niets meer regelen, hè. :c


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ja, precies. Ik bedoel, ik denk dat ik niets met jullie mag regelen, omdat ik helemaal in the middle of nowhere woon, gezien jullie woonplaatsen, maar toch zou ik het wel fijn vinden om het nu te horen.

    Mijn vriendin had zondag gevraagd of ze de kaartjes op haar verjaardag mocht hebben.
    Ouders: Wow, nu ga je opeens wel erg diep. (Kom op, gun dat kind een kaartje.)
    Gisteren heeft ze twee keer gevraagd, de eerste keer kreeg ze geen serieus antwoord en de tweede keer zeiden haar ouders: je krijgt het antwoord morgen.
    Morgen is nu en vandaag en ik wil het nu en vandaag en eigenlijk binnen nu en 10 seconden weten ldajfskaldjf;sdifjeiafj;smlf.

    VERDORIE. Die vriendin komt vandaag bij mij, ze weet het nog niet, want haar moeder is aan het werken. Ze weet het dus pas zodra ze thuiskomt. Wss later, zelfs, omdat haar ouders neit zo straight to the point zijn. dJafklsdjfs;dlfij Ik ga er van uit dat dit 'm niet wordt. Holy KUT. Jeetje, zeg, doe niet zo moeilijk MASDJKFSDJKFLSLFSJ.

    Ashtonished schreef:
    Ja, precies. Ik bedoel, ik denk dat ik niets met jullie mag regelen, omdat ik helemaal in the middle of nowhere woon, gezien jullie woonplaatsen, maar toch zou ik het wel fijn vinden om het nu te horen.

    Mijn vriendin had zondag gevraagd of ze de kaartjes op haar verjaardag mocht hebben.
    Ouders: Wow, nu ga je opeens wel erg diep. (Kom op, gun dat kind een kaartje.)
    Gisteren heeft ze twee keer gevraagd, de eerste keer kreeg ze geen serieus antwoord en de tweede keer zeiden haar ouders: je krijgt het antwoord morgen.
    Morgen is nu en vandaag en ik wil het nu en vandaag en eigenlijk binnen nu en 10 seconden weten ldajfskaldjf;sdifjeiafj;smlf.


    Ja, oké, wel echt jammer voor je, want die vriendin van Gab gaat niet mee, dus dan hadden wel gezellig met z'n drietjes kunnen gaan. :c
    Ik snap het wel, het is ook vervelend, want helemaal omdat je dan alles nog zo dicht van te voren moet regelen als ze mag...


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ashtonished schreef:
    VERDORIE. Die vriendin komt vandaag bij mij, ze weet het nog niet, want haar moeder is aan het werken. Ze weet het dus pas zodra ze thuiskomt. Wss later, zelfs, omdat haar ouders neit zo straight to the point zijn. dJafklsdjfs;dlfij Ik ga er van uit dat dit 'm niet wordt. Holy KUT. Jeetje, zeg, doe niet zo moeilijk MASDJKFSDJKFLSLFSJ.


    Zo lullig, wtf. Ze kunnen toch wel gewoon ja of nee zeggen? :/


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    ilovelashton schreef:
    (...)

    Ja, oké, wel echt jammer voor je, want die vriendin van Gab gaat niet mee, dus dan hadden wel gezellig met z'n drietjes kunnen gaan. :c
    Ik snap het wel, het is ook vervelend, want helemaal omdat je dan alles nog zo dicht van te voren moet regelen als ze mag...


    Ik vind het ook erg jammer :c Ik zou mijn ouders nog om kunnen praten, maar dat lukt wss niet. Ik ben nog maar 14 en woon in een niet drukke buurt.
    Het is erg vervelend, veel te kort dag dit. Maar dat vind ik ook wat dom van de regelaars van dit concert, moet ik bekennen. Het is heel erg kort dag dit en sommige mensen zijn zelfs al op vakantie :/

    ilovelashton schreef:
    (...)

    Zo lullig, wtf. Ze kunnen toch wel gewoon ja of nee zeggen? :/


    Dat dacht ik ook. Of je overlegt even een kwartiertje als ouders zijnde en zegt het dan. Daar heb je echt niet een aantal dagen voor nodig >.<

    Dat was ook met een andere vriendin, die ouders moesten maanden nadenken voor ze toestemming kreeg om mee te gaan op vakantie. Ik bedoel, dat is een groot iets, een aantal weken met ons mee, maar daar hoef je niet maanden over na te denken. Dat kan ook in een paar daagjes.

    Ashtonished schreef:
    (...)

    Ik vind het ook erg jammer :c Ik zou mijn ouders nog om kunnen praten, maar dat lukt wss niet. Ik ben nog maar 14 en woon in een niet drukke buurt.
    Het is erg vervelend, veel te kort dag dit. Maar dat vind ik ook wat dom van de regelaars van dit concert, moet ik bekennen. Het is heel erg kort dag dit en sommige mensen zijn zelfs al op vakantie :/


    Je bent dan wel 15, hè. En Gab en ik zijn allebei 18, helpt dat niet dan? :'D
    Nou, ik ben er erg blij mee, want ik ga zaterdag dus weg en anders hadden wij geen kaartjes gehad, omdat ze bij Gab niet kunnen internet bankieren. :c


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    ilovelashton schreef:
    (...)

    Je bent dan wel 15, hè. En Gab en ik zijn allebei 18, helpt dat niet dan? :'D
    Nou, ik ben er erg blij mee, want ik ga zaterdag dus weg en anders hadden wij geen kaartjes gehad, omdat ze bij Gab niet kunnen internet bankieren. :c


    Snap ik c:

    Ik ben blij voor iedereen die kan gaan, maar ik bedoel: als mijn vriendin zou mogen, hadden haar ouders wel een briefje neergelegd waarop stond dat het mocht, dus het zal wel niet mogen.
    LEVENSVERPESTERS AAAAAH.

    Ik denk niet dat het zal helpen, ghehe :')

    Ashtonished schreef:
    (...)

    Snap ik c:

    Ik ben blij voor iedereen die kan gaan, maar ik bedoel: als mijn vriendin zou mogen, hadden haar ouders wel een briefje neergelegd waarop stond dat het mocht, dus het zal wel niet mogen.
    LEVENSVERPESTERS AAAAAH.


    PRECIES. Het is gewoon lullig voor jullie. :c
    En echt jammer dat je niet met ons mag. :cccc


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    ilovelashton schreef:
    (...)

    PRECIES. Het is gewoon lullig voor jullie. :c
    En echt jammer dat je niet met ons mag. :cccc


    Heel lullig :c Zeg gewoon wat je wil jdflkajdslakfjsdl;iafjsd;flijsdlkfsd;jflsakf Ik kan hier neit tegen en moet mijn best doen om vrolijk te zijn als die vriendin hier is. Volgens mij zien mijn vriendinnen echt niet in dat ik hier echt enorm erg van baal. Echt, enorm veel. Ze zien het gewoon niet in. Kom op, zeg, ouders.
    Ik vind het ook heel jammer (huil)

    Ashtonished schreef:
    (...)

    Heel lullig :c Zeg gewoon wat je wil jdflkajdslakfjsdl;iafjsd;flijsdlkfsd;jflsakf Ik kan hier neit tegen en moet mijn best doen om vrolijk te zijn als die vriendin hier is. Volgens mij zien mijn vriendinnen echt niet in dat ik hier echt enorm erg van baal. Echt, enorm veel. Ze zien het gewoon niet in. Kom op, zeg, ouders.
    Ik vind het ook heel jammer (huil)


    Ik hoop voor je dat die ouders uiteindelijk toch heel stiekem ja gaan zeggen, want dit is gewoon echt verdomd rot. :c


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    ilovelashton schreef:
    (...)

    Ik hoop voor je dat die ouders uiteindelijk toch heel stiekem ja gaan zeggen, want dit is gewoon echt verdomd rot. :c


    Dat hoop ik ook, maar ik ga niet al te veel hopen.... Want dan valt het straks keihard tegen. Ik ga er nu gewoon vanuit dat het niet kan en heb dan stille hoop dat het op één of andere manier wel kan :c