Ik wou iets bestellen om marktplaats en had dus een reactie achter gelaten op dat product. Ennn ik kreeg dus een bericht terug van blabla als je het geld overmaakt dan verzend ik het asap.
Maar... ja :') Hoe weet ik nou of dit wel te vertrouwen is. Dalijk maak ik het geld over en krijg ik niks
Niet ervaren met Marktplaats enzeau
Dat weet je nooit. Kijk of diegene meer advertenties heeft, hoe lang hij al op marktplaats lid is, etc.
Ik heb tot nu toe alleen nog maar goede ervaringen gehad ermee.
Handles schreef:
Dat weet je nooit. Kijk of diegene meer advertenties heeft, hoe lang hij al op marktplaats lid is, etc.
Ik heb tot nu toe alleen nog maar goede ervaringen gehad ermee.
Volgens mij heeft hij niet meer advertenties en is 11 maanden actief.
Daarom betalen mijn vader en broer alleen in cash als ze een deal hebben via marktplaats. Ik zou het niet doen als ik jou was tbh, het klinkt niet heel veilig.
Mijn ouders betalen altijd contant, zodat ze geen last hebben van zulke dingen. Maar enfin, ik zou ook geen twee uur gaan rijden voor een paar schoenen, bijvoorbeeld. :')
"Her heart was a secret garden, and the walls were very high."
Wij doen net als de rest erop letten dat het dihtbij is en dan erheen rijden. Zo doen we dat ook met verkopen dat ze het komen halen. Of tegen een vergoeding brengen
Probeer te regelen of je eerst de helft over kan maken en pas wanneer je het binnen hebt je de rest afbetaald.
Of probeer het contant, maar ik zou nooit eerst geld overmaken als je nog niets hebt ontvangen. Dat is gewoon een té grote risico.
Het ligt er ook aan wat voor iets je gaat kopen – personen die een telefoon op Marktplaats zetten kunnen eerder mensen oplichten dan personen die een paar schoenen aanbieden voor een tientje.
Vraag anders het adres, dan heb je sowieso al meer gegevens (dit adres even nazoeken in het telefoonboek en op Google Maps).