• Van links naar rechts: Michael Clifford, Calum Hood, Ashton Irwin en Luke Hemmings.

    Mede doordat Gilinsky en ik te veel spamden in een ander topic, wilden we dit topic openen.
    Dus, join if you want, because we need more fangirls!






    Members:
    Gabs // Gilinsky // 17 | Luke
    Lieke // ilovelashton // 17 | Ashton
    Eva // AIterego // 14 | Luke
    Crystal // Sciathan // 12
    Floor // Rejects | Luke
    Noa // Hemwin | All
    Ruth // Hemford // 20 | Muke
    Jessica // AshtonIsCute | Ashton
    Talita // Daeva | Calum
    Julia // Unsullied | Ashton
    Miriam // Malley // 15 | Ashton
    Aline // Ashtonished | Ashton
    Merel // Hanaemi // 68 | Cake
    Julya // CrushOnLuke | Luke
    Aniek // Memoria // 15 | Mashton
    Naomi // Ashtonlrwin // 16 | Mashton
    Lisa // Cliffoconda | Michael
    Kim // Tuk | Cashton
    Tessa // xlrwin | Ashton
    Esmee // OhMyLashton | Luke
    Marlijn // Ultimatum // 15 | Cake
    MrFluke
    Marie // Caverne // 14 | Luke
    Gail // Aldea // 18
    Tenace
    Loeka // xemx | Ashton
    Zoë // DontDropp
    harrylouis | Michael
    Kyle // Avena // 17 | All
    Yu // Alesia // 13




    [ bericht aangepast op 3 juli 2014 - 12:49 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    GAY SMUT IS HET FUCKING BESTE WAT ER OP DEZE AARDE BESTAAT. ok doei.
    Ik ga aan Naomi's Mashton beginnen. c:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    AshtonIsCute schreef:
    Ik ga even eten bye


    Bye (doeg)


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    ilovelashton schreef:
    GAY SMUT IS HET FUCKING BESTE WAT ER OP DEZE AARDE BESTAAT. ok doei.
    Ik ga aan Naomi's Mashton beginnen. c:


    Lol


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Natuurkunde lerende :C


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Caverne schreef:
    Natuurkunde lerende :C


    D:
    Ik haat natuurkunde.
    Nou ja. Eigenlijk haat ik de natuurkunde docenten.

    Ik heb al vakantie. Eindelijk. Maar daar zal ik je niet mee jaloers gaan maken C:


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Ik ga stuk xD
    Ook al heeft het écht he-le-maal niks met 5SOS ofzo te maken. Maar ik moest er gewoon enorm om lachen xD


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    ilovelashton schreef:
    GAY SMUT IS HET FUCKING BESTE WAT ER OP DEZE AARDE BESTAAT. ok doei.
    Ik ga aan Naomi's Mashton beginnen. c:


    True, high five Lieksel xd

    [ bericht aangepast op 3 juli 2014 - 18:16 ]


    'Darling, just hold on'

    ilovelashton schreef:
    GAY SMUT IS HET FUCKING BESTE WAT ER OP DEZE AARDE BESTAAT. ok doei.
    Ik ga aan Naomi's Mashton beginnen. c:


    Ik kan geen smut lezen, lol.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Unsullied schreef:
    (...)

    Aha, dat is leuk!
    Heb je een voorkeur voor eerste letter van de naam of eventuele andere letters in de naam?
    Wil je dat het een betekenis laten hebben?
    Een originele naam of toch eentje die vaak voorkomt?
    Wat is het karakter van de personage? (=


    Ik had heel wat verwacht, maar geen vragenlijstje eerlijk gezegd.

    Heb je een voorkeur voor eerste letter van de naam of eventuele andere letters in de naam? Nee, maar het liefst geen J als beginletter. Een aantal personages hebben al een naam met als beginletter J.
    Wil je dat het een betekenis laten hebben? Niet per se
    Een originele naam of toch eentje die vaak voorkomt? Eentje die vaker voorkomt
    Wat is het karakter van de personage?Hij is een echte grapjas, hij maakt het graag iedereen naar hun zin. Hij vind het leuk om in de belangstelling te staan, maar kickt er niet op en heeft het ook niet nodig om zich goed te voelen. Hij is heel open naar mensen, maar bewaart zijn geheimen wel. Hij is iemand die snel vrienden maakt en die aardig is voor iedereen. Daarnaast gaat hij echt voor iemand als hij iemand leuk vind of als hij op een meisje verliefd is.


    Physics is awesome

    Vinden jullie het ook niet triest als fans via internet of in het echt aan 1D of 5SOS gaan vragen of ze met hen willen trouwen enzo? o.Ô


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    AshtonIsCute schreef:
    (...)

    Als ik iets kan doen , zeg het maar


    Wat ik dus tegen Julia zei. Ik zag dat je al namen had genoemd en toen weer snel weg heb gehaald.


    Physics is awesome

    Tuk schreef:
    (...)

    Ik had heel wat verwacht, maar geen vragenlijstje eerlijk gezegd.

    Heb je een voorkeur voor eerste letter van de naam of eventuele andere letters in de naam? Nee, maar het liefst geen J als beginletter. Een aantal personages hebben al een naam met als beginletter J.
    Wil je dat het een betekenis laten hebben? Niet per se
    Een originele naam of toch eentje die vaak voorkomt? Eentje die vaker voorkomt
    Wat is het karakter van de personage?Hij is een echte grapjas, hij maakt het graag iedereen naar hun zin. Hij vind het leuk om in de belangstelling te staan, maar kickt er niet op en heeft het ook niet nodig om zich goed te voelen. Hij is heel open naar mensen, maar bewaart zijn geheimen wel. Hij is iemand die snel vrienden maakt en die aardig is voor iedereen. Daarnaast gaat hij echt voor iemand als hij iemand leuk vind of als hij op een meisje verliefd is.


    Lol. Een mannelijke naam dus. Een vriendelijke, sociale grapjas. Geen J en liever een wat vaker voorkomende naam. I get it. Nu ff denken.
    Welke nationaliteit heeft ie? Gewoon Engels of is ie Spaans of Chinees ofzo? Lol


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Caverne schreef:
    (...)

    Ik kan geen smut lezen, lol.


    Why not? ;)


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Ik ben bezig met Naomi's OS ^-^


    'Darling, just hold on'

    Unsullied schreef:
    Vinden jullie het ook niet triest als fans via internet of in het echt aan 1D of 5SOS gaan vragen of ze met hen willen trouwen enzo? o.Ô


    Ja. Maar een van de dieptepunten (vind ik) als je tijdens een concert gaat roepen Liam, I love you terwijl er nog 10.000 fans hun longen uit hun lijf schreeuwen. Alsof hij het dan gaat horen.


    Physics is awesome