It Went 'Oh' ~One Direction
Klik HIER voor het verhaal!
Eden Mae Winter is een meisje dat houdt van uitgaan, lachen met vriendinnen en dansen. Kortom: Eden Mae Winter is een normaal meisje. Wanneer ze op een dag besluit haar jongere zusje - voor haar tiende verjaardag - mee te nemen naar een concert van One Direction, kon ze zich niet indenken dat dit haar hele leven zou veranderen. Waarom zou ze dat ook gedacht hebben, bedacht ze zich jaren later, ze had niet eens van die band gehouden. Dat was haar zusje geweest. Toch wist die specifieke avond, daar, in de O2 Arena, een avond om nooit meer te vergeten.
Rollen
Ik weet dat de storyline niet zo uniek lijkt, maar ik ga mijn best doen de story zo uniek mogelijk te maken. Daarvoor moet ik natuurlijk wel alle personages hebben. Juist daarvoor heb ik jullie hulp nodig. De rollen die ik te verdelen heb, zijn:
-
Jongere zusje van Eden (let op: ze moet 10 jaar zijn!)
-
Oudere broer Eden (27 jaar)
-
Oudere broer Eden (23 jaar)
-
Vriendin oudere broer Eden
-
OudersMoeder Eden
-
4321x Beste vriendin Eden
-
21x beste vrienden broer Eden (van 23)
- Ex Loras(kan mannelijk of vrouwelijk zijn)
- Arno (het jongetje waar Louise - kleine zusje Eden - verliefd op is)
(Meer rollen volgen nog)
Wat heb ik nodig?
Het lijstje dat je dient in te vullen is als volgt:
Naam:
Leeftijd:
Dislikes:
Extra:
Foto:
Ik wil geen foto's zien van wereldsterren. Ik zal de rollen gebruiken die het beste bij de story passen.
Eden
Eden is 19 jaar en woont in Holloway, Engeland. Ze houdt van uitgaan, lachen met vriendinnen en dansen. Eden zegt wat ze denkt en is niet makkelijk boos te krijgen. .
[ bericht aangepast op 4 juli 2014 - 20:39 ]