• Hoi hoi
    Ik ga zaterdag naar de boekenbeurs en voor iemand zijn verjaardag wil ik enkele boeken zoeken zodat hij eens iets anders krijgt dan drank zoals gewoonlijk. Hij leest graag thrillers, maar ik ken daar werkelijk niks van. Welke titels raden jullie aan? Hoe meer hoe beter, want niet alles ligt op de beurs. Hij is trouwens 24 jaar, moest dat helpen.

    Thanks anyways.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Nicci French boeken zijn over het algemeen best geliefd. Ik heb zelf een Nicci French gelezen, en die vond ik wel erg goed.


    Alleen maar tranen van geluk

    Oki thanks, zal ik onthouden.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    De Erfenisjager - Chris Larsgaard


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ellen den Hollander ^-^
    Ik weet niet of er veel van zijn, maar het zijn wel leuke boeken.

    Sterf voor mij – Schreeuw voor mij – Moord voor mij
    De triologie van Karen Rose, echt fantastisch.


    Sebastian Fitzek is echt gruwelijk tof. 'De ogenverzamelaar', 'de zielenbreker' en 'de wreker' zijn echt toppers. Tess Gerritsen is ook altijd goed, vooral: 'het aandenken' en 'de chirurg'. Houd er wel rekening mee dat die laatste auteur schrijft over o.a. patholoog anatoom, dus het kan nogal bloederig en misselijkmakend zijn soms.


    “Libraries were full of ideas—perhaps the most dangerous and powerful of all weapons.” - Throne of Glass

    Karin Slaughter heeft ook veel thrillers geschreven. ^^ Ik heb ze zelf niet gelezen, maar mijn moeders boekenkast staat er vol mee.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Oki, thanks. Ik ga zoveel mogelijk titels opschrijven en hopelijk vind ik dan iets.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?