• Hoi!
    Sinds een tijdje slaap ik in van die (te) grote T-Shirts, met teksten erop, die ik vorig jaar op Kreta heb gekocht (aangezien ik toen mijn pyjama was vergeten. ^^) maar ik ben toe aan wat nieuwe. Weet iemand waar ik ze zo goedkoop mogelijk online kan kopen of ergens in een winkel omstreeks Leeuwarden (het liefst deze optie)?

    Deze heb ik zelf:



    (Dit is maat M (normaal heb ik xs/s), maar ik overweeg om een L te nemen, aangezien deze net over mijn billen heen valt en als ik dan mijn armen omhoog doe, je mijn string kan zien. Wat op zich niet echt handig is voor de vriendjes van mijn zussen. ^^ )

    Alvast bedankt voor het meedenken! (:

    Slapen jullie ook altijd in te grote T-shirts?

    [ bericht aangepast op 2 juli 2014 - 22:31 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik pik er elke week eentje van mijn vriend, heerlijk. ;3


    Your make-up is terrible

    Ik zou gewoon naar een shirt kijken dat je leuk vindt, maar nooit zou aantrekken. Koop dat shirt in een grote maat en je hebt een pyjama. :Y)

    [ bericht aangepast op 2 juli 2014 - 19:40 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Te groot shirt met daar onder een korte pyjama short..
    Bij de mannenafdeling bij de h&m of gewoon een groot shirt van je vader ''lenen''. haha


    How awful that must feel. Being normal? Ugh.

    Tigresse schreef:
    Ik zou gewoon naar een shirt kijken dat je leuk vindt, maar nooit zou aantrekken. Koop dat shirt in een grote maat en je hebt een pyjama. :Y)


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Gewoon googlen, t shirt met tekst of zo, en dan een te grote maar kopen (:
    Ik heb zelf een minecraft shirt dat veel te groot is (met glow in the dark XD) als ik slaap :p


    May StarClan light your path.

    Ik slaap in het oversized vormloze gymshirt van mijn oude school en een voetbalbroekje. Meestal dan.

    Ik weet 't eigenlijk niet zo goed. Misschien gewoon mannenafdeling gaan? Is altijd goed, denk ik zo :Y).
    En ik slaap altijd in big size shirts. Slaapt altijd zo lekker c: Nu bijvoorbeeld in mijn Guns N' Roses shirt - Maatje XL.


    † Love? I want to sleep.

    Jep :Y)

    Ik heb twee te grote shirts in maatje XL met Spongebob Squarepants erop! (A) Haha, terwijl ik zelf maatje XS heb, maar het zit zo onwijs lekker.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik slaap niet in te grote T-shirts, eerder in te kleine..
    Wel heb ik een 8XL trui in de kast liggen..


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ik slaap in bandshirts die ik toch nooit meer aantrek, of in een oversized sweater.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Ik slaap in oude shirts die ik nooit meer aan doe.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Tigresse schreef:
    Ik zou gewoon naar een shirt kijken dat je leuk vindt, maar nooit zou aantrekken. Koop dat shirt in een grote maat en je hebt een pyjama. :Y)

    Idd! Ik zag er gisteren eentje in solden in de H&M van Eminem voor 5 euro :] Die had ik gekocht als ik een pyjama nodig had gehad.


    effort never betrays you

    Hmm, dan ga ik morgen eerst maar even de h&m etc in. Op de mannenafdeling komen vind ik raar. dus daar kom ik niet. ^^


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Zou een L trouwens bij mij passen? Of ga ik daar echt in verzuipen?


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik moet zeggen die van mij is très très sexy. ^^