• http://www.youtube.com/watch?v=ZFm6aJuoS70&sdig=1

    Haha, ik mocht der niet en nu zingt ze ook nog :'D


    I recycle my thoughts.

    al die actrices denken dat ze kunnen zingen..--'


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Ach ,weetik dat ook weer X'D


    Crack a bottle

    Dat lied is sO Leuk
    Maar ze zong al eerder voor films enzo

    hahahha, ik wist niet dat ze al eerder zong. Hm, haar muziekstijl is niet iets voor mij :'D


    I recycle my thoughts.

    Vind het niet mooi,[/mijn mening] Echt dat is allemaal zo nep,..


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Wtf is dat voorn text ><
    zo kan ik ook wel een liefdje maken X'D
    No offense voor diegene die dit wel een leuk leidje vinden


    Crack a bottle

    Buh. ;l


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Ow halleluja, acteren is nooit genoeg, dan moeten ze altijd nog gaan zingen, of parfum of een kledinglijn ontwerpen :/ Precies of ze verdienen nog niet genoeg :/


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ow halleluja, acteren is nooit genoeg, dan moeten ze altijd nog gaan zingen, of parfum of een kledinglijn ontwerpen :/ Precies of ze verdienen nog niet genoeg :/
    Nee vind je het gek, je moet toch mensen pushen om je programma te kijken of naar je concerten te gaan

    Ohja, ik vind dit zo stom alleen omdat ze acteert mag ze ook ff zingen. Er zijn genoeg mensen met écht talent

    Maar
    Beyonce heeft eigen kledinglijn & ze acteert ofsoxD en ze zingt maar dat kan zei allemaal wel
    Maar Hayden Panettiere kan alleen acteren

    (...)Nee vind je het gek, je moet toch mensen pushen om je programma te kijken of naar je concerten te gaan

    Als je in Hollywoodproducties meespeel niet hoor :/
    Die raken wel bekend genoeg, en daar verdien je genoeg mee.
    Dan mogen dat nog geen goede films zijn, daarom kunnen ze gen kaskrakers zijn.
    Maar nja mijn mening blijft nog steeds dat het belachelijk is.
    Punt 1 waarschijnlijk kan ze geeneens zingen en is er een beetje mee 'gefoefeld'. Zelf bij Britney Spears foefelen ze er naar't schijnt een beetje mee! -en toch blijf ik van van haar^^-
    Ik bedoel mar, dat ze zich eens concentreert op acteren in plaats van op zingen.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    (...)
    Als je in Hollywoodproducties meespeel niet hoor :/
    Die raken wel bekend genoeg, en daar verdien je genoeg mee.
    En al die crew moet ook verdienen hoor x'] Mja, voor sterren is het nooit genoeg. Als je 1 miljoen hebt wil je meer, meer, meer en dan slaan ze door x']

    uuhm hallo,logisch?als je acteert moet je alles in één hebben; je moet kunnen dansen,acteren EN zingen..


    Lalalalalalalala.

    uuhm hallo,logisch?als je acteert moet je alles in één hebben; je moet kunnen dansen,acteren EN zingen..

    Oh ehhhhhhhm soooooooooooorrrrrry.
    Zie je Orlando Bloom al zingen :'D?


    I recycle my thoughts.