• Van links naar rechts: Michael Clifford, Calum Hood, Ashton Irwin en Luke Hemmings

    Mede doordat Gilinsky en ilovelashton te veel spamden in een ander topic, wilden ze dit topic openen.
    Dus, join if you want, because we need more fangirls!
    (banana)





    Members:
    Gabs // Gilinsky // 17 | Luke
    Lieke // ilovelashton // 17 | Ashton
    Eva // AIterego // 14 | Luke
    Crystal // Sciathan // 12
    Floor // Rejects | Luke
    Noa // Hemwin | All
    Ruth // Hemford // 20 | Muke
    Jessica // AshtonIsCute | Ashton
    Talita // Daeva | Calum
    Julia // Unsullied | Ashton
    Miriam // Malley // 15 | Ashton
    Aline // Ashtonished | Ashton
    Merel // Hanaemi // 15 | Cake
    Julya // CrushOnLuke | Luke
    Aniek // Memoria // 15 | Ashton
    Naomi // Ashtonlrwin // 16 | Ashton
    Lisa // Cliffoconda | Michael
    Kim // Tuk | Cashton
    Tessa // xlrwin | Ashton
    Esmee // OhMyLashton | Luke
    Marlijn // Ultimatum // 15 | Cake
    MrFluke
    Marie // Caverne // 14
    Gail // Aldea // 18
    Tenace
    Loeka // xemx | Ashton
    Zoë // DontDropp
    harrylouis | Michael
    Kyle // Avena // 17| All
    Sju // Alesia // 13


    [ bericht aangepast op 2 juli 2014 - 20:01 ]


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Hemwin schreef:
    (...)

    Ik wel. Bij Amnesia van de jongens,
    warrior van Demi, zelfs bij een liedje van Beyoncé, ehm..Little Mix good enough...jupp...


    Je voelt je minderwaardig dan de rest? Of je leeft erg mee met anderen?

    Sorry als dit niet waar is of zo, maar aan de liedjes te zien.

    Ashtonished schreef:
    Ik twijfel: als ik spotify download, wordt mijn laptop langzamer, maar aan de andere kant: dan hoe fik niet meer steeds op de shuffle stand muziek te luisteren.


    + Je kunt het album gratis luisteren ^-^ Gewoon doe, dan wordt ie maar langzamer. Ik heb Spotify ook en het maakt mijn laptop niet zo erg langzamer. Merk bijna geen verschil.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Ashtonished schreef:
    (...)

    Ik geloof dat Julia het ook niet wilde.


    Oh nvm, ze zei het hierboven mij ook net xd

    Ashtonished schreef:
    (...)

    Je voelt je minderwaardig dan de rest? Of je leeft erg mee met anderen?

    Sorry als dit niet waar is of zo, maar aan de liedjes te zien.


    De eerste, zo laat iedereen me bijna voelen. Min hierop.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Ashtonished schreef:
    Ik huil nooit bij muziek. Eén keertje gedaan, maar dat had speciale redenen.


    Ik moest altijd huilen bij Same Mistakes en Moments van 1D, nu niet meer, maar toen wel.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Hemwin schreef:
    (...)

    + Je kunt het album gratis luisteren ^-^ Gewoon doe, dan wordt ie maar langzamer. Ik heb Spotify ook en het maakt mijn laptop niet zo erg langzamer. Merk bijna geen verschil.


    Klopt, maar mijn laptop is sowieso al zo langzaam als het maar kan dus mweeh. Idk. Ik ga even een paar dingetjes verwijderen, denk ik.

    Waarom wil je -je leeftijd hier niet, Alinie? Bij het 1D topic heb je het toch ook :') vind ik een beetje vaag.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik moet plotseling denken aan een gesprek met m'n moeder een paar dagen geleden.

    Ze vroeg me waarom ik eigenlijk zo weinig echte vrienden heb en waarom ik me steeds beperk tot internet en de mensen daar.
    Ik vertelde haar toen dat ik het moeilijk vond om contact met mensen te maken en om samen met mensen te zijn.
    Toen zei ze tegen me dat ze het zo erg voor me vond dat ik het gewoon enorm moeilijk vind om met andere mensen te zijn.
    Het doet me nog steeds huilen. Op welke manier ze het zei...


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Ik hoop niet dat de muziek video ook zo deprimerend word, want dan ben ik niet fine at all :s


    'Darling, just hold on'

    Unsullied schreef:
    Ik moet plotseling denken aan een gesprek met m'n moeder een paar dagen geleden.

    Ze vroeg me waarom ik eigenlijk zo weinig echte vrienden heb en waarom ik me steeds beperk tot internet en de mensen daar.
    Ik vertelde haar toen dat ik het moeilijk vond om contact met mensen te maken en om samen met mensen te zijn.
    Toen zei ze tegen me dat ze het zo erg voor me vond dat ik het gewoon enorm moeilijk vind om met andere mensen te zijn.
    Het doet me nog steeds huilen. Op welke manier ze het zei...


    Nawh...


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Hemford schreef:
    Ik hoop niet dat de muziek video ook zo deprimerend word, want dan ben ik niet fine at all :s


    No matter what ik moet de sws bij huilen.

    + Ik heb een reclame van het 1d WWA tour dinges, 5SOS ALBUM!, en 1d UAN video dinges. Lol,


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Unsullied schreef:
    Ik moet plotseling denken aan een gesprek met m'n moeder een paar dagen geleden.

    Ze vroeg me waarom ik eigenlijk zo weinig echte vrienden heb en waarom ik me steeds beperk tot internet en de mensen daar.
    Ik vertelde haar toen dat ik het moeilijk vond om contact met mensen te maken en om samen met mensen te zijn.
    Toen zei ze tegen me dat ze het zo erg voor me vond dat ik het gewoon enorm moeilijk vind om met andere mensen te zijn.
    Het doet me nog steeds huilen. Op welke manier ze het zei...


    *cyber hug*

    Kan jij toch ook weinig aan doen? Zei ze ze het dan op een onaardige manier?


    (K)


    Physics is awesome

    Ik heb het heet dus ik zat hier zo van 'ik doe mijn vest uit', en toen 'Nee, toch maar niet dan zit ik in m'n bh.' :'DDD Ben zo slim soms. xd


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Hemwin schreef:
    (...)

    De eerste, zo laat iedereen me bijna voelen. Min hierop.


    :c

    ilovelashton schreef:
    Waarom wil je -je leeftijd hier niet, Alinie? Bij het 1D topic heb je het toch ook :') vind ik een beetje vaag.


    Omdat het daar een vaste groep is en hier komen en gaan mensen en tsja. Zit in m'n hoofd. Bij Julia staat de leeftijd daar ook en hier niet.