• Beginpost?


    Reality's overrated.

    Ashtonished schreef:
    Nja, ik ga toch wel, omdat er ook een paar leuke mensen bij zijn, maar als ik het niet naar mijn zin heb, dan ga ik gewoon naar huis. Ik moet er gewoon voor zorgen dat ik bij de goede mensen zit die avond.

    Fun fact: mijn ex beste vriend gaapt me erg vaak aan op school en overal. Hij staart gewoon naar me. Wat moet ik hier nou van vinden?


    Ja, oke, dat is waar, je kan wel zo weg.
    Hij is verliefd op je. ^^


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    ilovelashton schreef:
    (...)

    Ja, oke, dat is waar, je kan wel zo weg.
    Hij is verliefd op je. ^^


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Dat zou wat zijn D:

    Of hij kan het niet hebben dat ik nu weer verder ga met mijn leven. Een paar maanden terug heb ik nog tegen hem gezegd dat ik onze vriendschap zal missen, waarschijnlijk heeft dat toen zijn ego gestreeld.... :/ Ik had het nooit moeten zeggen en achteraf had ik er spijt van :c

    Nah, Alinie, het komt vast wel goed. Uiteindelijk komt alles goed. ^^


    MARCO REUS IS BAE

    Ashtonished schreef:
    Nja, ik ga toch wel, omdat er ook een paar leuke mensen bij zijn, maar als ik het niet naar mijn zin heb, dan ga ik gewoon naar huis. Ik moet er gewoon voor zorgen dat ik bij de goede mensen zit die avond.

    Fun fact: mijn ex beste vriend gaapt me erg vaak aan op school en overal. Hij staart gewoon naar me. Wat moet ik hier nou van vinden?

    Lol, dus nu kijkt hij wel naar je? Sorry, maar ik vind hem echt een lul, vooral omdat hij je pijn heeft gedaan. Hopelijk gaat het toch leuk zijn, Aline!



    Ik ga shoooooooooooppen.*O*


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ashtonished schreef:
    Nja, ik ga toch wel, omdat er ook een paar leuke mensen bij zijn, maar als ik het niet naar mijn zin heb, dan ga ik gewoon naar huis. Ik moet er gewoon voor zorgen dat ik bij de goede mensen zit die avond.

    Fun fact: mijn ex beste vriend gaapt me erg vaak aan op school en overal. Hij staart gewoon naar me. Wat moet ik hier nou van vinden?


    *denkt aan snapchat*


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Haaai. Ik ben zo weer weg want ik ga buiten een boek lezen, denk ik. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Memoria schreef:
    (...)
    Lol, dus nu kijkt hij wel naar je? Sorry, maar ik vind hem echt een lul, vooral omdat hij je pijn heeft gedaan. Hopelijk gaat het toch leuk zijn, Aline!



    Ik ga shoooooooooooppen.*O*


    Constant. Er was een dag dat hij echt bijna de hele tijd naar me keek :/ Je hoeft daar geen sorryvoor te zeggen, van mij mag je 'm zoveel uitschelden als je wil (:
    Hoop ik ook.

    Yaaay ^-^ Ik ben net geweest c:

    Malley schreef:
    (...)

    *denkt aan snapchat*


    HAHAHAHA. Ik moet je zijn lach ook nog eens latenhoren xd Dan lig je plat van het lachen :')

    In groepstherapie zei iemand tegen me dat ik op Bratz lijk en iemand anders op Jill Helena. HAHAHAHA.


    Reality's overrated.

    Ashtonished schreef:
    (...)

    HAHAHAHA. Ik moet je zijn lach ook nog eens latenhoren xd Dan lig je plat van het lachen :')

    Hahahaha ik ben benieuwd. :'D


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Ik haat mijn nieuwe pf op facebook, maar ik werd gedwongen door mijn vriendinnetjes. Want ik had van hen allemaal super mooie foto's gemaakt en die nemen die allemaal als pf. :c


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Memoria schreef:
    Ik haat mijn nieuwe pf op facebook, maar ik werd gedwongen door mijn vriendinnetjes. Want ik had van hen allemaal super mooie foto's gemaakt en die nemen die allemaal als pf. :c


    Hij is leuk, Aniekie. c:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    ilovelashton schreef:
    (...)

    Hij is leuk, Aniekie. c:

    Ik heb spleetoogjes. :c


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."