Ik bezit de gave telekinese!
Ik strek m'n arm uit, DENK heel hard van kom hier, kom hier! wanneer ik iets wil hebben en nog geen paar tellen later komt het voorwerp (vaak de afstandsbediening die op tafel ligt, en ik te lui om van de bank te komen) naar me toe!
Mijn vriend vroeg laatst nog van: wat ben jij nu belachelijk aan het doen? Zat ik ook weer zo idioot met uitgestrekte arm te proberen dat de afstandsbediening naar me toe kwam - heel kansloos, maar erg grappig :'D
Ik terug van: Tja, soms komt die AB echt naar me toe als ik het zo probeer. Hij bekijkt me met opgetrokken wenkbrauw terwijl ik bloedserieus blijf. Komt de kleine niet veel later uit z'n kamer, terwijl ik nog steeds 'probeer' die AB te krijgen... en tja, de kleine pakt direct de AB en geeft hem me. Ik zo - met nog steeds een doodserieus gezicht: zie dat ik gelijk heb. De AB komt naar me toe, zonder dat ik erom moet vragen of het zelf moet pakken. Dat noemen ze nu telekinese, lieverd.
Afin, je zou eventueel ook kunnen spreken van de gave van mensen je wil opleggen door middel van je gedachten, maar goed, telekinese is veel leuker om te zeggen want uiteindelijk, het voorwerp komt toch naar me toe, niet :'D
Maar serieus nu... vliegen heb ik altijd een onwijs toffe gave gevonden - ondanks dat ik giga hoogtevrees heb en het voor mij dus gewoon niet praktisch is om te kunnen :'D
En tja, telekinese blijft gewoon vet handig...
“If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”