• Verloren gaat over een groep jongvolwassene dat zichzelf is kwijtgeraakt doordat ze in aanraking zijn gekomen met drugs. Ze zijn verslaafd en komen er maar moeilijk vanaf. De een is zwaarder verslaafd dan de ander. Hun omgeving wordt er gek van en schrijft hen stuk voor stuk in voor een afkickkliniek. De Drugaway kliniek. Ze hebben hier speciale methodes om de personen te helpen. Maar wat de folder zegt blijkt binnen in de kliniek helemaal niet zo te zijn. Ze proberen hier in deze kliniek alleen maar drugs uit op de verslaafde om te zien wat het effect ervan is. Deze drugs zijn nog nooit gebruikt op mensen en de 'psychologen' vinden de cliënten een perfect doelwit.

    Minimum aantal woorden voor dit RPG is 200 en er kunnen maximaal 8 cliënten en 6 psychologen/onderzoekers deelnemen.

    Lijkt het iemand wat?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Klinkt wel interessant (:


    wat was dit ookalweer

    Ik vind het een heel erg goed idee


    26 - 02 - '16

    Nog gegadigde ?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lijkt echt nice ^^


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Tenace schreef:
    Klinkt wel interessant (:


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Klinkt cool! (huhuhuuu, psychologen moet je ook nooit vertrouwen xp)


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Tenace schreef:
    Klinkt wel interessant (:


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Klinkt inderdaad interessant. :)

    Als ik een rollentopic open, doen jullie dan mee? (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik denk het wel! (:


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Ja ik denk het wel


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik ga een rollentopic maken (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Klinkt best goed alleen ben ik zelf niet echt van de rpg's sorry :/


    Everything should have a balance, There is no light without darkness.

    Klikkos


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.