Hoi allemaal,
ik heb een beetje een probleem met mijn beste vriendin. Ik kan haar echt al jaren en we hebben eigenlijk dezelfde vriendengroep, we kennen gewoon al elkaars vrienden. Ze is echt heel lief, aardig en grappig. Maar soms eist ze nogal de aandacht op door elke keer onhandig en overdreven te doen. Een andere vriendin vroeg vroeg laatst of ik het niet vervelend vond om altijd maar in de schaduw te staan van mijn beste vriendin. En toen pas viel het me op dat ze best wel gelijk heeft, ik ben meer verlegen en sta nooit echt in het middenpunt van de aandacht. Ze is gewoon leuker, aardiger, spontaner en grappiger. Met als gevolg dat iedereen mij volgens mij meer ziet als haar beste vriendin, dan als echt een apart persoon. Vooral op het gebied van jongens krijgt ze meer aandacht en het komt er dan ook altijd op neer dat de jongens die ik leuk vind meer aandacht hebben voor haar. Als ik nieuwe vrienden aan haar voorstel, worden het vaak ook haar vrienden. Terwijl ik gewoon mijn eigen vrienden wil hebben.
Ik krijg een beetje het idee dat ik nooit echt uit mijn verlegen rol kom als ik goede vrienden met haar blijf, maar ik wil haar ook weer niet kwijt. Heeft iemand misschien wat advies voor me=
I won't let you come close enough to hurt me.