• nou kijk,ik had 24'1O verkering gekregen met Nick.Nou hij heeft het 27'1O ofzo uigemaakt omdat het niet werkte volgens hem >.< nou we zouden eigenlijk vandaag afspreken,en toen stuurde hij vannochtend een smsje met; 'Kom je alsjeblieft toch vandaag?' dus ik schrijf zo terug van; 'hoezo,het is toch uit?' en ja toen heel verhaal en uiteindelijk ben ik naar 'm toegegaan omdat ik toch nog veel voor hem voelde.Nou net toen we een goed gesprek hadden gehad begon hij me te zoenen.Dus ik dacht echt van wtf?en toen vroeg hij of we het nog een keer konden proberen.Dus ik heb ja gezegd&nu zijn we weer bij elkaar en hij zit bij mij thuis een filmpje te kijken,en ik zit nu hier dus achter de computer.Maar iets voelt er niet goed voor mij&ik weet niet wat...


    Lalalalalalalala.

    Klinkt raar...


    I need you like a heart needs a beat

    Mss heeft ie bindingsangst?


    I did not hit you. I just high-fived your face.

    euhm
    ik denk dat je gewoon niet meer van hem houd als lief dan, maar meer als vriend ofzo.


    sometimes goodbye is a painfull way to say I love you !

    Kbn blij voor je.<3

    Maar wat voelt er dan niet goed?

    euhm
    ik denk dat je gewoon niet meer van hem houd als lief dan, maar meer als vriend ofzo.


    nou dat denk ik niet.Ik hou gewoon té veel van hem&ik ben bang dta hij me weer laat vallen,dat is denk ik het probleem.Maar ik snap ook niet waarom ik weer iets met hem ben begonnen..


    Lalalalalalalala.

    (...)

    nou dat denk ik niet.Ik hou gewoon té veel van hem&ik ben bang dta hij me weer laat vallen,dat is denk ik het probleem.Maar ik snap ook niet waarom ik weer iets met hem ben begonnen..


    oei,
    misschien isset omdat jaa, weetek het
    omdat hij denkt fz van jaa, nu hbe ik het terug met die enz en jaa, nu heb k ze & that's it ?


    sometimes goodbye is a painfull way to say I love you !

    Mss heeft ie bindingsangst?

    dat denk ik ook ;o


    Mew <3

    ik begrijp wel dat je iets niet goed vind voelen
    het gevoel is vast angst, aan de ene kant bindingsangst maar ook verlatingsangst
    je bent diep vanbinnen bang om je te binden en dat komt omdat je bang bent dat hij je gaat verlaten

    (...)
    dat denk ik ook ;o

    ik sluit me een beetje aan bij jullie

    Dat is like een vreselijke kut situation O.o
    Ik zou eens met hem gaan praten,En zeggen wat je voelt en denkt,En dat het je veel pijn deed dat hij ineens zo deed tegen je,En dat je bang bent dat hij het weer doet..Als hij ergens mee zit durft hij het dán misschien wel te vertellen.Sterkte & I am happy for uu ^^ Hopelijk gaat het nu wél goed !


    Pictures fade away, but memories are forever

    Zucht.. zo'n probleem heb ik ook. Damnit.
    Jongens. Niet aan beginnen.


    No growth of the heart is ever a waste

    :O Da's kut Parisjuu :(
    Het kán zyn -zoals velen hier ook zeggen- dat hy idd bindings angst heeft óf dat hy het gewoon even zat was ofz?
    Ik zou als ik jou was maar gewoon voor de zekerheid vragen wáárom hy het uitmaakte en wáárom hy je dan plots weer terug wilt!
    & Zeg maar dat als hy ooit je hart breek ik zyn benen kom breken (A)
    'ROSE IS COMING TO BREAK YOUR LEGS IF YOU HURT PARISJUU'


    Movie hunter.

    Wacht eens ff!
    Nu ik het wéér lees, lees ik dat jullie maar 3 dagen hadden en hy maakte het toen uit omdat het niet werkte ofz?
    Da's écht raar, want over een relatie kan je binnen 3 dagen niet zeggen of het werkt of niet!


    Movie hunter.