• Ik heb een nieuw story gemaakt maar ik krijg bij de beschrijving van het verhaal geen foto ingevoegt?
    Iemand tips?


    Degene die het opgeven weten nooit hoe dicht ze bij hun doel waren.

    Alvast bedankt voor eventuele tips.


    Degene die het opgeven weten nooit hoe dicht ze bij hun doel waren.

    Je moet de url van de afbeelding die je graag wilt tussen [img]-HIER URL-[/img] zetten. De url vind je door het plaatje van je computer te uploaden naar tinypic.com en de "img code for forums & message boards" te kopiëren of door met je rechtermuisknop te klikken op een plaatje dat ergens op het internet staat (bijvoorbeeld in je fotoboek op Quizlet) en te kiezen voor "Afbeeldingslocatie kopiëren". Dat is alles. ^^

    Let er wel op dat je alleen de code ziet als je op de plek bent waar je je story kunt aanpassen (de pagina waar je ook het overzicht van je hoofdstukken ziet met de opties om die te veranderen en verwijderen etcetera). Daar zal dus gewoon [img]blablabla.jpg[/img] staan. Dat hoort zo! Je ziet de afbeelding alleen als je de story bekijkt zoals andere mensen dat zouden doen, dus als je naar "Mijn stories" gaat en op de titel van je story klikt. Veel mensen denken hierdoor dat er iets is misgegaan terwijl dat helemaal niet zo is. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Oké ik ga het eens beginnen.


    Degene die het opgeven weten nooit hoe dicht ze bij hun doel waren.

    Het is me gelukt! Ontzettend bedankt!! xx


    Degene die het opgeven weten nooit hoe dicht ze bij hun doel waren.