• Like mijn broer die is 22 jaar oud. En hij vind het dus egt leuk om mij uit te schelden. Hij zegt dan; Teve. Hoer. Slet.
    But, ik weet wel dat het om te lachen is en dan zeg ik zo trg; kakhoofd, klootzak.

    Is jullie broer of zus ook zo? [/verwacht veel; 'nee']

    (...)

    Ik hb me danksij me ma vroeger ook gesneden ><
    en mijn alleen maar om mijn zusje ,, omdat zij me ma altijd kwaad maakt en mn moeder dan alles op mij afreageert ><

    Ö
    ik heb op het punt gestaan om zelfmoord te plegen door mijn ma äber door muziek en vooral door de muziek van TH heb ik geen zelfmoord proberen te plegen

    Mijnn zus scheldt....24/7
    Als ik erbij ben tenminste


    Don't be discouraged, though I realise, it's hard to take courage.

    (...)
    Ö
    ik heb op het punt gestaan om zelfmoord te plegen door mijn ma äber door muziek en vooral door de muziek van TH heb ik geen zelfmoord proberen te plegen


    Moeders.. Wat moet je dermee??><


    Crack a bottle

    Vroeger wel.. maar niet uitgeschelden.
    Maar nu is hij volwassen geworden ;]


    Spirits move me, every time I'm near you.

    (...)

    Moeders.. Wat moet je dermee??><

    nix, ze zouden beter kinderen verkopen in de winkels en dan zijn er van die robotpeeps die het huis kuisen en eten maken en de was doen enal

    uhm, nouja mijn broer kan aardig schelden maar niet op mij meestal ;p [/meer op computers, computerspelletjes, de auto.. ;P]


    Mew <3

    ik ben enigst kind dus heb nergens last van
    ik heb wel een super goede vriend(ik beschouw hem als mijn broer) en deel met hem alles en ik slaap vaak bij hem en hij bij mij. hij noemt me altijd hoer en ik hem losertje:P maar dat is gwn voor de grap maar het lijkt me anders dan als het je broer zegt. Leg mij PLZ *smeekt op haar knieen* uit hoe het is om een broer te hebben


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Mijn zus noemt me Kaka. (: Maar dat is een heel verhaal. xd
    Als we ruzie hebben gaat het er zo wel eens aan toe. Maar dat is niet vaak. (:

    ik ben enigst kind dus heb nergens last van
    ik heb wel een super goede vriend(ik beschouw hem als mijn broer) en deel met hem alles en ik slaap vaak bij hem en hij bij mij. hij noemt me altijd hoer en ik hem losertje:P maar dat is gwn voor de grap maar het lijkt me anders dan als het je broer zegt. Leg mij PLZ *smeekt op haar knieen* uit hoe het is om een broer te hebben

    Nou, like; tegen hem kan ik bijna alles zeggen. Hij plaagt me veel en sloeg me ook veel vroeger. Äber hij beschermt me wel net zoals mijn andere broer

    nee, ik en mijn zus komen goed overeen met elkaar


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker