Hallo!
Ik mocht vandaag mijn username weer veranderen en ik besloot om te kiezen voor opnieuw een aan Disney gerelateerde username. Dit keer: Brave. De Franse titel van Brave is Rebelle. Ik heb de film ook op DVD en als ik ooit naar Disneyland ga, wil ik absoluut met Merida op de foto. :'D
Kort gezegd: Yzma is nu Rebelle. Ik heb geen topic gemaakt dat ik na Cinderelly in Yzma ben veranderd, dus dat is dan ook weer gezegd. Leuk feitje: dit is mijn 6e username die met Disney te maken heeft. c: Update: het is mijn 7e al! c:
Awesome stuk in de film:
Favoriete quote:
Some say our destiny is tied to the land, as much a part of us as we are of it. Others say fate is woven together like a cloth, so that one's destiny intertwines with many others. It's the one thing we search for, or fight to change. Some never find it. But there are some who are led. - Merida, Brave
Wat vinden jullie ervan? Zelf nog recent een nieuwe username aangenomen met een eventuele betekenis? Iemand die ook graag usernames neemt van een serie, interesse of fandom? c:
[ bericht aangepast op 17 juni 2014 - 15:29 ]
"A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife