• Michael Schumacher verkeert niet langer in coma en heeft het ziekenhuis in het Franse Grenoble verlaten.

    Dat meldt zijn manager maandag aan diverse internationale persbureaus.
    De Duitse zevenvoudig wereldkampioen Formule 1 (45) liep op 29 december tijdens een skiongeluk in de Franse Alpen zwaar hersenletsel op toen hij met zijn hoofd een steen raakte. Nadat hij was overgebracht naar het ziekenhuis in Grenoble werd hij in coma gehouden.
    "Michael heeft de CHU in Grenoble verlaten om zijn lange revalidatie voort te zetten", aldus de verklaring van Schumachers management. "Hij verkeert niet langer in coma." Over de toestand van de Duitser werden verder geen uitspraken gedaan.
    "Zijn familie dankt alle behandelende artsten, verpleegsters en therapeuten in Grenoble, net als de eerste hulp bij het ongeluk. Ze hebben uitstekend werk verricht."


    bron


    Your make-up is terrible

    Ik had het al gelezen. Hij mag van geluk spreken dat ze hem niet opgegeven hebben, zoals ze normaal gesproken nu al bij een 'normaal' persoon hadden gedaan.
    Het is alleen nog maar de vraag hoe goed hij het nu gaat doen.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik las het vanmiddag.
    Enerzijds moet het natuurlijk een enorme opluchting zijn voor zijn familie en vrienden, maar anderzijds vraag ik me af wat er (mentaal) van hem over is.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ik hoorde het net ook van mijn moeder. Ben blij dat hij wakker geworden is, maar hoe zijn toestand nu is, is nog maar de vraag.


    Take me to wonderland

    Hartnett schreef:
    Ik had het al gelezen. Hij mag van geluk spreken dat ze hem niet opgegeven hebben, zoals ze normaal gesproken nu al bij een 'normaal' persoon hadden gedaan.
    Het is alleen nog maar de vraag hoe goed hij het nu gaat doen.


    Zijn toestand was stabiel genoeg om hem over te plaatsen en hij kon communiceren met zijn familie, dat is al heel wat.


    Your make-up is terrible

    Ik hoop voor hem dat het snel beter gaat met hem en hij er niet te veel gezeur aan overhoudt. (:


    wat was dit ookalweer

    Ik las het al ergens! Blij voor iedereen die om hem geeft, ook wel benieuwd hoe het nu met hem gaat.


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    Hartnett schreef:
    Ik had het al gelezen. Hij mag van geluk spreken dat ze hem niet opgegeven hebben, zoals ze normaal gesproken nu al bij een 'normaal' persoon hadden gedaan.
    Het is alleen nog maar de vraag hoe goed hij het nu gaat doen.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Aaahw, wat fijn voor hem en zijn gezin


    ars moriendi

    Ribery schreef:
    Aaahw, wat fijn voor hem en zijn gezin



    + Ik hoop dat hij er niet teveel schade aan over heeft gehouden.


    26 - 02 - '16

    Hartnett schreef:
    Ik had het al gelezen. Hij mag van geluk spreken dat ze hem niet opgegeven hebben, zoals ze normaal gesproken nu al bij een 'normaal' persoon hadden gedaan.
    Het is alleen nog maar de vraag hoe goed hij het nu gaat doen.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Hartnett schreef:
    Ik had het al gelezen. Hij mag van geluk spreken dat ze hem niet opgegeven hebben, zoals ze normaal gesproken nu al bij een 'normaal' persoon hadden gedaan.
    Het is alleen nog maar de vraag hoe goed hij het nu gaat doen.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,