• Ik moet, een sprookje schrijven voor Nederlands. Het sprookje moet niet bestaan. Weet iemand een leuk idee? Ben nogal inspiratieloos. :Y)


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    De pratende Geit die op een varken lijkt ^^


    Crack a bottle

    Heb je nu al een ideetje? anders wil ik wel nog helpen zu ^^
    Ik ben nog aan het bedenken. ^^ Maar allemaal hele leuke ideetjes hoor! En meer zijn altijd welkom. (A)


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Okee, hier kan een slotje op! Ik heb het verhaal van DeadPrincess x']


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Schrijf over een kip met rode schoentjes die ontsnapt uit de boerderij en naar Amerika gaat waar ze dan haar droomhaan ontmoet.


    Sing the song of the stars for me.

    Euh... *denkt*
    Er was eens... xD Daar begint een sprookje altijd mee he ^^ Niet vergeten!
    Dus er was eens een TeddyBeer met exceem! Hij had heel erg last van jeuk. Toen kwam er een oud vrouwtje aan de deur, en gaf hem een zalfje. Hij smeerde het op zijn exceem, maar het werd rood! En hij kreeg hele dikke armen. Het was helemaal geen oud vrouwtje maar een heks :O maar toen kwam er een lesbische zangeres die ook exceem had. Ze gaf hem het goede zalfje, en nu heeft hij er nooit meer last van!
    THE END


    Your make-up is terrible