En we hebben nummer 22 alweer ;o!!
Ok even nog een paar dingetjes die ik in het vorige topic(s) had gezegd en wel de moeite waard zijn om er nog in te zetten ;d.
Shuuya schreef:
Aangezien niemand er op heeft gereageerd in vorige topic of die daarvoor :'D..
Ga ik het toch doen..
Otaku mensjes!! Lees en geef antwoord :'D..
Ja, ik dacht om lijstje in het beginpost neer te zetten met apps/sites waar je manga/anime makkelijk kunt lezen/kijken ;d In een spoiler, omdat de beginpost al zo lang is :'D. Aangezien die vragen nog wel eens geregeld voorkomen ;d.
^^ Het is altijd welkom om nog meer apps/sites aan te raden ;d.
Shuuya schreef:
Otaku mensjes!!
Volgens mij is het al eens vaak gevraagd voor een meeting onder de otaku mensjes, maar er is verder nooit echt iets mee gedaan :'D.. We kwamen al niet verder dan een plek kiezen :'D..
Nu heb ik een vraag! Zou ik van jullie mogen weten waar jullie wonen? of een plek wat waar voor jullie makkelijk is om te bereiken of een plek wat het uiterste is waar je heen wilt reizen..
Voor mij is Utrecht namelijk echt het uiterste van het uiterste ik zelf moet dan rond de 3 uur reizen :'D.
~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
Je mag hier alles, maar dan ook alles dumpen wat maar met anime, manga of Japan te maken heeft. (:
Wat is in hemelsnaam een otaku?
En wat zijn manga en anime dan?
En wat moet ik doen nu ik anime wil kijken en manga wil lezen dan?
~ Wil je ook mede-otaku worden, wees niet bang en laat een reactie achter! We zullen een poging doen niet te bijten, al kan ik niet beloven dat er niet toevallig ergens wat vampieren in de lijst staan.
~ Geef je voornaam door als je dat wil!
~ Shuuya/Syll had het geweldige idee om ook de MAL-profielen (My Anime List) achter de namen te zetten, zodat we kunnen zien wie welke anime/manga kijkt/volgt/leest. Dus vind je dat leuk, geef dan je MAL-profiel even door. (: (Of, als je je anime's/manga's ergens anders mee bijhoudt, mag je dat natuurlijk ook plaatsen.)
~ Naamveranderingen graag doorgeven!
Join us!
16- bkx98 (Benthe) - 15 - MAL
17- Impavid (Reina) - 16 - MAL
18- xHappinessx (Suus) - 16 - Animeplanet
19- Quart (Rosa) - 15
20- ErenJaeger (Astrid) - 16 - MAL
21- Aussie (Sniper) - 18
22- Einmana (Sarah) - 17 - MAL
23- Tragically (Karin) - 19 - Animeplanet - Hummingbird
24 - Lazet (Iris) - 17 - MAL
25 - TheHorcrux (Rowena) - 16 -
26 - OriharaIzaya (Thorsten) - 16 - MAL
27 - MorningStorm (Wouter) - 15 - MAL
28 - Yokubo (Sharon) - 19 - MAL
2- Rewrite (Kevin) - 20 - MAL
3- Shuuya (Syll) - 20 - MAL - Hummingbird
4- Tet (Myrthe) - 16 - MAL
5- Rivaille (Sem) - 18
6- Shukaku (Minke) - 15 - MAL
7- Midori (Maria) - 19
8- Yoru (Maxime) - 14 MAL
9- Lazulis (Lyra) - 18 - MAL
10- crywithout (Allen) - 17
11- Mayfly (Lilian) - 17 - MAL
12- Yayde (Marijke) - 18 - animeplanet
13- Miuna (Shirley) - 19 - MAL
14- Bleach (Chantal) - 18 - MAL
[ bericht aangepast op 18 juni 2014 - 21:50 ]
Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you