Neen, nooit gelezen. Maar derde deel en daar weer deel één van, huh? Lijkt wel zoals de laatste HP of Twilight film, in twee parts, maar dan met het boek?
Oké, cool, dat zijn er twee. Klopt het dat in het ene hoofdstuk Jorah Daenerys probeert te overtuigen de Unsullied te kopen en dat ze in haar volgende hoofdstuk ze ze al heeft en al in Mereen is? Hebben ze dat in de tvserie er zelf bij bedacht?
Moth schreef:
Komt de aanval op Yunkai er niet nog tussen?
Nee dus. Dat vond ik zo vreemd. Daar had ik me op verheugd. Heb al aantal keer doorgebladerd, maar niks. Er was ook al een hoofdstuk van Arya die halverwege een zin stopte.
Val schreef:
(...)
Dan mis je onder andere dit hoofdstuk dus? Als je een illegale .epub hebt dan gebeurt het wel eens dat ze niet helemaal compleet zijn.
Ja, maar ik heb gewoon een hardcover boek uit een boekenwinkel. Volgens de paginanummers mist er niks. En ze heeft de Unsullied nog niet in het laatste hoofdstuk vanuit haar oogpunt. Dan zal ik wel veel meer missen.
Ja, maar ik heb gewoon een hardcover boek uit een boekenwinkel. Volgens de paginanummers mist er niks. En ze heeft de Unsullied nog niet in het laatste hoofdstuk vanuit haar oogpunt. Dan zal ik wel veel meer missen.