• Ja mensen, ik zoek een cover voor mijn verhaal! ^^

    Het heet; Ik ben niet gek, ik zie ze gewoon
    Inleiding;

    Chad is een jongen met een gave, zijn gave is het zien van geesten. Verloren zielen. Wanneer Chad zijn eerste aanraking met een geest heeft, en dit vertelt, wordt hij voor gek verklaard. Wanneer hij meer interesse begint te tonen zijn zijn ouders er over uit dat Chad niet langer in de bewoonde wereld rond kan lopen. Ze denken dat de jongen psychisch gestoord is. Ze sturen hem naar een psychiatrische inrichting en hopen dat Chad daar normaal kan worden.
    Maar wanneer Chad om hulp wordt gevraagd door een van de geesten is hij zelf vastberaden die geest te helpen. Iets dat mensen om hem heen laat denken dat hij echt gek is. Maar zelf weet hij wel anders.


    Deze jongen moet Chad voorstellen die tegen een ''geest'' praat. Hij staat in een lange gang.
    Chad ''praat'' tegen een jongen Dit is een geest. De jongen is gewoon menselijk maar moet een soort van tintje krijgen waardoor hij wat meer on-menselijk eruit ziet. De foto het liefst in zwart-wit en de tekst erin natuurlijk. Een beetje een duisterachtig tintje en zo ^^
    Als je meer info wilt, vraag maar!

    [ bericht aangepast op 9 juni 2014 - 19:40 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Ik wil het wel proberen :Y)


    wat was dit ookalweer

    Zou fijn zijn! (:


    Ich liebe dich 27.12.23

    Ik ga wel wat proberen :Y)


    I think you have to take me for me ~ Harry styles

    Zou ook fijn zijn! (:


    Ich liebe dich 27.12.23

    Ik heb iets geprobeerd. Maar het is niet geweldig gelukt, vind ik zelf:






    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Oh nee dat is niet hoe ik het zoek :/ het is namelijk geen geest-geest maar zoals ik ghost whisperer. Ze zijn echt menselijk en zo, maar er moet dus iets zijn waardoor het meteen opvalt dat het geen mens-mens is. Toch heel erg bedankt!


    Ich liebe dich 27.12.23

    Ik wil ook wel wat proberen ! (Als ik tijd heb :()


    Credendo Vides

    Even een mijn topics. Ik wil wel wat proberen, maar denk niet dat ik vandaag of morgen de tijd heb. Wanneer wil je het af hebben?


    :)



    Zoiets?


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Nee :\
    Het moet echt dat die ''geest'' voor hem staat, dat het echt lijkt of ze praten. Ze moeten even groot zijn en zo. Voor de rest issie echt nice!


    Ich liebe dich 27.12.23

    Het probleem is dat het geen volledige mensen zijn, en dan is het moeilijker om het te maken zoals jij het precies wil ^^


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Dat klopt, maar ik kon geen plaatjes vinden van hele personen :\
    Maar is het niet mogelijk om het dan wat in te korten, zodat beiden toch in beeld zijn of zo. Kan niet uitleggen


    Ich liebe dich 27.12.23

    Dorchadais schreef:
    Dat klopt, maar ik kon geen plaatjes vinden van hele personen :\
    Maar is het niet mogelijk om het dan wat in te korten, zodat beiden toch in beeld zijn of zo. Kan niet uitleggen
    er sowieso 1 persoon die je volledig moet hebben en dat is diegene die je ziet :')


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Mascot schreef:
    (...) er sowieso 1 persoon die je volledig moet hebben en dat is diegene die je ziet :')


    Die snap ik niet ;\


    Ich liebe dich 27.12.23

    Dorchadais schreef:
    (...)

    Die snap ik niet ;\
    Ja de ene staat mijn zijn rug naar je toe dus die kan je op zich best goed gebruiken, maar die andere komt in perspectief verder weg te staan en daarvoor moet hij ietsje meet lijf hebben dan wat hij nu heeft


    Sidera nostra contrahent solem lunamque