• Of in ieder geval toch ter grootte van hele grote knikkers of mini golf balletjes.
    Ze begonnen hier opeens uit het niets uit de lucht te vallen!
    En nu is de voorruit van mijn auto dus gebarsten, zit het dak en de voorkant van mijn auto vol met blutsen én hebben we een lek in de keuken (waar we dus een glazen koepel hebben met daarboven zo'n ouderwetse ribbelplaat.)
    Daarbij stond de raam van mijn ouders dus nog open, waardoor hun kamer net een zwembad lijkt op dit moment.
    Heeft het bij jullie ook even zo lelijk gedaan?

    Edit:
    Afgelopen nacht was het weer prijs: net als zaterdagnacht trokken supercellen over ons land. Massaal veel bliksems, enorme hagelstenen en opvallend weinig gedonder was het resultaat. Apocalytpische toestanden bij momenten... en het is nog niet voorbij. In Noord-Frankrijk onweert het al, en voor ons land worden stormen van type 3 voorspeld, nog zwaarder dan de afgelopen dagen.

    Hagelbrokken

    Ook de hagelstenen waren weer van de partij. Verschillende foto's op Twitter tonen brokken van 5 à 7 centimeter, groter dan een AAA-batterij, een stuk van 2 euro of een aansteker. Rukwinden deden de rest.



    Waarschuwing

    De rest van het land wordt gewaarschuwd voor opnieuw felle onweersbuien met hagel en rukwinden. Niet iedereen gelooft dat ons land voor de derde dag op rij kan getroffen worden, maar European Storm Forecast is duidelijk: België kan zich verwachten aan een storm van niveau drie. Dat betekent (voor de verandering): grote hagel, felle rukwinden, extreem veel neerslag en zelfs tornado's.

    Ter vergelijking: voor 7 juni was een level 1 voorspeld, voor gisteren een level 2.

    Bron: http://newsmonkey.be/article/12940

    [ bericht aangepast op 9 juni 2014 - 11:45 ]


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    Gisternacht was het noodweer, maar voor zover ik weet alleen regen. Vannacht heb ik nergens iets van gemerkt, ik geloof dat het niet eens heeft geregend.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Alleen nu wat regen, voor de rest was het de hele dag 30 graden.


    Some infinities ar bigger than other. -John Green. [Redrosex -> Solise.

    Redrosex schreef:
    Alleen nu wat regen, voor de rest was het de hele dag 30 graden.


    Hopelijk blijft het ook zo.
    Waar ik woon (Sint-Niklaas, Oost-Vlaanderen) was vanmorgen het rampenplan afgekondigd.
    De schade hier is echt enorm, dan is wat ik had echt niets.
    Het huis van mijn buren is zo ernstig beschadigd dat ze de badkamer en keuken tijdelijk niet kunnen gebruiken.


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    Diaval schreef:
    (...)

    Hopelijk blijft het ook zo.
    Waar ik woon (Sint-Niklaas, Oost-Vlaanderen) was vanmorgen het rampenplan afgekondigd.
    De schade hier is echt enorm, dan is wat ik had echt niets.
    Het huis van mijn buren is zo ernstig beschadigd dat ze de badkamer en keuken tijdelijk niet kunnen gebruiken.



    Woon jij ook in Sint-Niklaas? Bij ons op straat is het ook erg


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Het is hier serieus gewoon windstil en ik loop nog in mijn bikini rond ^^


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Faelain schreef:
    (...)


    Woon jij ook in Sint-Niklaas? Bij ons op straat is het ook erg


    Oh, jij ook misschien?
    Ik heb daarstraks preventief mijn auto onder de markt gezet, voor het geval er straks toch nog een storm komt.
    Hoe is het bij jou thuis gesteld?


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    Diaval schreef:
    (...)

    Oh, jij ook misschien?
    Ik heb daarstraks preventief mijn auto onder de markt gezet, voor het geval er straks toch nog een storm komt.
    Hoe is het bij jou thuis gesteld?


    Thuis wel ok, maar de winkel van mijn ouders staat/stond onder water. De hagelstenen gingen door de glazen koepel.


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Faelain schreef:
    (...)

    Thuis wel ok, maar de winkel van mijn ouders staat/stond onder water. De hagelstenen gingen door de glazen koepel.


    Welke winkel hebben je ouders? (als je dat tenminste niet te privé vind)


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    Diaval schreef:
    (...)

    Welke winkel hebben je ouders? (als je dat tenminste niet te privé vind)


    Meubelen Jonckheere (nu maar hopen dat je me niet komt stalken, nu je deze persoonlijke gegevens van me hebt ;) )


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Faelain schreef:
    (...)

    Meubelen Jonckheere (nu maar hopen dat je me niet komt stalken, nu je deze persoonlijke gegevens van me hebt ;) )


    Oh, die weet ik zijn!
    Morgen sta ik daar voor de deur om je lekker te stalken(nerd)

    Echt rot voor je ouders, hopelijk springt de verzekering snel in en kan alle schade snel hersteld worden!
    Ik vind het echt grappig dat ik hier nu nog iemand vind uit Sint-Niklaas, voor zover ik tot nu toe weet ben je de eerste^^


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    Diaval schreef:
    (...)

    Oh, die weet ik zijn!
    Morgen sta ik daar voor de deur om je lekker te stalken(nerd)

    Echt rot voor je ouders, hopelijk springt de verzekering snel in en kan alle schade snel hersteld worden!
    Ik vind het echt grappig dat ik hier nu nog iemand vind uit Sint-Niklaas, voor zover ik tot nu toe weet ben je de eerste^^


    Ik wens je veel succes, morgen zit ik namelijk op school examen wiskunde.
    Ik moest je reactie 2 keer lezen om te kijken of ik het wel juist gelezen had, de dichtst wonende persoon die ik tot tien minuten geleden toe kende van Quizlet woont in Aalst ^^


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Faelain schreef:
    (...)

    Ik wens je veel succes, morgen zit ik namelijk op school examen wiskunde.
    Ik moest je reactie 2 keer lezen om te kijken of ik het wel juist gelezen had, de dichtst wonende persoon die ik tot tien minuten geleden toe kende van Quizlet woont in Aalst ^^


    Haha maak je maar geen zorgen, ik zit morgen de hele dag op mijn werk ^^
    Ik kende niet echt iemand die hier in de omstreken woonde, wel eens leuk om eens iemand te leren kennen die bij wijze van spreken een straat verder woont^^


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    Diaval schreef:
    (...)

    Haha maak je maar geen zorgen, ik zit morgen de hele dag op mijn werk ^^
    Ik kende niet echt iemand die hier in de omstreken woonde, wel eens leuk om eens iemand te leren kennen die bij wijze van spreken een straat verder woont^^


    Haha inderdaad, die had ik niet zien aankomen ^^
    Anyways, ik heb nog serieus wat slaap in te halen. Nu hopen dat de hagel Brussel nog wat teistert zodat ik me niet als een zombie over die oefeningen moet buigen. Tot later! (:


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Faelain schreef:
    (...)

    Haha inderdaad, die had ik niet zien aankomen ^^
    Anyways, ik heb nog serieus wat slaap in te halen. Nu hopen dat de hagel Brussel nog wat teistert zodat ik me niet als een zombie over die oefeningen moet buigen. Tot later! (:


    Veel succes morgen^^


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    Faelain schreef:
    (...)


    Woon jij ook in Sint-Niklaas? Bij ons op straat is het ook erg

    Jullie zijn van St-Niklaas? Ik van Lokeren? :'D


    Has no one told you she's not breathing?