• Niet om de website te promoten, daar van zal er vast en zeker wel al een Topic zijn. Maar met de vraag of er hier mensen zijn op aangemeld en misschien een handje op zouden kunnen helpen met de Blood and Moonlight analysis van Transfiguration (sinds ik met de help dat ik daar krijg niet veel verder kom).

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

is dat er serieus?

"Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

LoveLost schreef:
    is dat er serieus?

Ja, inderdaad.

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

Als je me wat meer info geeft over je opdracht kan ik je misschien helpen al ken ik de site niet

"Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

LoveLost schreef:
    Als je me wat meer info geeft over je opdracht kan ik je misschien helpen al ken ik de site niet

Dan zal ik het eventjes kopieëren.
    Answer the following question in Essay format. Keep your answer within 500-700 words and ensure to reference from the lesson.

The assignment contains very light grading towards the final grade.

From the given lesson, analyse either
    1.The effect of (ChFi(WB)) upon an individual attempting to amplify the power of Draconifors OR

2.The effect of (FM(BPo)) upon an individual attempting to nulify the power of Avifors

Floresa schreef:
    (...)
    Dan zal ik het eventjes kopieëren.
    Answer the following question in Essay format. Keep your answer within 500-700 words and ensure to reference from the lesson.

The assignment contains very light grading towards the final grade.

From the given lesson, analyse either
    1.The effect of (ChFi(WB)) upon an individual attempting to amplify the power of Draconifors OR

2.The effect of (FM(BPo)) upon an individual attempting to nulify the power of Avifors

en dan heb ik de les gemist :Y)

LoveLost schreef:
    (...)

en dan heb ik de les gemist :Y)

Die is net even chinees ;)

Floresa schreef:
    (...)
    Die is net even chinees ;)

ow god en ik heb me zojuist ingeschreven xD

LoveLost schreef:
    (...)

ow god en ik heb me zojuist ingeschreven xD

Ik zou zeggen: begin niet aan transfiguration & potions! Maar je moet spijtig genoeg voor elk vak slagen om naar het tweede jaar te gaan. (Maar als je hulp nodig hebt, mag je me altijd pb'en).

Floresa schreef:
    (...)
    Ik zou zeggen: begin niet aan transfiguration & potions! Maar je moet spijtig genoeg voor elk vak slagen om naar het tweede jaar te gaan. (Maar als je hulp nodig hebt, mag je me altijd pb'en).

PB is onderweg

Er is een Algemeen topic over. Hier kan je ook hulp vragen enz aan elkaar.
    Klik hier

[ bericht aangepast op 8 juni 2014 - 19:00 ]

16 - 09 - '17