Well hallo. (kitty)
Ik ben op zoek naar een persoon (of misschien zelfs meerdere personen) die zichzelf op zou willen offeren om een klein stuk Engelse tekst van zo'n 250 woorden na te kijken. Ik moet woensdag namelijk een onderzoeksverslag inleveren, waar altijd een zogenaamde 'abstract' voor geschreven moet worden (een kleine samenvatting van het gehele onderzoek). Echter, dat 'abstract' moet natuurlijk in het Engels en laat ik daar nou eens even ontzettend onzeker over zijn. Ik heb namelijk geen flauw idee of er een kwalitatief goed stuk uit gaat komen.
Ik heb het op dit moment nog niet helemaal af maar voor de personen die me willen helpen kan ik het rond een uur of half een/een wel opsturen. Het allerfijnst zou zijn als ik vandaag dan nog feedback zou kunnen ontvangen, dan kan ik het morgen mooi inleveren en heb ik het ruim op tijd af.
Wat wel fijn is om te zeggen is dat het gaat om een academisch geschreven tekst dus met 'moeilijkere' woorden dan in een normale Engelse tekst en het onderwerp zal je ook niet bepaald aanspreken (': Het gaat echter niet om de inhoud, maar puur om het woordgebruik en de grammatica.
Alle personen die me willen helpen jullie zullen mijn helden van de week worden.