• Heyy,

    Ik heb eigenlijk nog een ander account waar ik meer op zit maar omdat ik het toch liever privé wou doen, doe ik het even via dit account.

    Mijn ouders hebben vaak ruzie en dan wel eens een kleine maar ook dat mijn vader gewoon de deur uitloopt de deur dichtsmijt en niemand weet waar hij heen is.

    Net hadden mijn ouders dus ook weer ruzie. Ik weet niet waarover het ging aangezien ik boven zat maar wat nog steeds duidelijk te horen was dat ze elkaar voor van alles uitmaakten. Mijn vader vond mij en mijn zusje ineens verwende klotekinderen en mijn moeder loog tegen hem. Nou weet ik niet waar dat van mij en mijn zusje vandaan komt maar goed. Mijn moeder gaat dan buiten zitten roken en mijn zusje komt huilend naar mij toe omdat ze weer ruzie hebben. En vaak is het ook zo als mijn vader terug is, alles weer van voren af aan begint.

    Augh, dit is echt zo niet leuk D:


    Louis kont is lekkerder dan chocola.

    Ik kan je helaas niet helpen, want mijn ouders hebben ook regelmatig ruzie thuis. Het is dat ze om ons niet willen scheiden , maar anders was het alkang gebeurd. Veel sterkte ermee! (flower)


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Mijn ouders hebben ook vaak ruzie. Maar ik denk dat je met hun moet gaan praten. Rustig met elkaar om de tafel. Als hun zich als kinderen gedragen, gedraag jij je als een volwassene. Maak regels en vertel die aan hun bv:

    - We luisteren naar elkaar en laten elkaar uitpraten
    - Niemand gaat schelden of wat dan ook, houd je hoofd koel.
    - Vertel elkaar hoe je je voelt.
    - Zeg dat ze moeten na denken over hoe het zou zijn als hun het kind waren en hun ouders al door ruzieeën.

    En als dit niet helpt, dan kun je naar je mentor gaan, die zal dan waarschijnlijk(Als die niet zo'n lul is als die ik heb) een gesprek met je ouders willen.

    Sterkte en succes! Als je erover wilt praten mag je altijd bij mij komen.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Sciuto schreef:
    Ik kan je helaas niet helpen, want mijn ouders hebben ook regelmatig ruzie thuis. Het is dat ze om ons niet willen scheiden , maar anders was het alkang gebeurd. Veel sterkte ermee! (flower)


    + mijn ouders hebben communicatieproblemen en ze willen er samen uitkomen hoe ze met mijn broertje moeten omgaan wie waarschijnlijk een autistische vorm heeft.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'