• And so SPECS rose from her ashes.:Y)
    en bij het terugnemen van mijn naam heeft mijn oude profiel een nieuw tintje gekregen!(krul)


    You were born original, don't die as a copy.

    Nu herken ik je weer beter, ook al herkende ik je al aan je roze kleurtje. :3


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Hartnett schreef:
    Nu herken ik je weer beter, ook al herkende ik je al aan je roze kleurtje. :3


    Haha, ja dat hoorde ik wel vaker!='D


    You were born original, don't die as a copy.

    Oehh I like :Y)


    wat was dit ookalweer

    Hé, je hebt hem toch weer terug. *O*
    Ga je nu ook een van de letters naar een Divergent personage laten verwijzen, of houd je die hetzelfde? :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    dat is lang geleden hahahaha Welcome back :D


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Square schreef:
    Hé, je hebt hem toch weer terug. *O*
    Ga je nu ook een van de letters naar een Divergent personage laten verwijzen, of houd je die hetzelfde? :'D


    Daar ben ik nog mee aan het puzzelen!=3 Tris en Tobias is namelijk allebei met een T en die komt niet voor in mijn naam, dan heb je nog de P van Prior, maar daar staat Potter al voor en eh wel, dat is toch mijn grootste fandom. Misschien pak ik de E van Eaton, maar Katniss vind ik ook zo leuk.


    You were born original, don't die as a copy.

    Hartnett schreef:
    Nu herken ik je weer beter, ook al herkende ik je al aan je roze kleurtje. :3


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    SPECS schreef:
    (...)

    Daar ben ik nog mee aan het puzzelen!=3 Tris en Tobias is namelijk allebei met een T en die komt niet voor in mijn naam, dan heb je nog de P van Prior, maar daar staat Potter al voor en eh wel, dat is toch mijn grootste fandom. Misschien pak ik de E van Eaton, maar Katniss vind ik ook zo leuk.


    Hm, lastig. Eigenlijk zou een naam met S het gemakkelijkst zijn, of niet? Maar daarvan heb je er ook weer zo weinig in Divergent.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Hm, lastig. Eigenlijk zou een naam met S het gemakkelijkst zijn, of niet? Maar daarvan heb je er ook weer zo weinig in Divergent.


    Alleen Susan Black van abnegation, maar ze heeft zowat nul betekenis voor het verhaal.xD Oh en Shauna waar ik geen gif van kan vinden.


    You were born original, don't die as a copy.