• Hoort niet hier, maar waar wel?


    Hallo Q'ers,

    De laatste tijd zit ik een beetje met mezelf in de knoop (vele van jullie zullen dit ook wel in de gaten hebben gehad). Ik wil mezelf even wat rust geven en daarom stop ik even met RPG'en en het forum hier op Q. Je zult me af en toe wel tegenkomen in topics, maar dat zal niet heel veel meer zijn op het moment. Het komt zo ineens, maar het is ook omdat ik me ineens even te druk voel. Te veel druk op mijn schouders, veel moeheid en erg chagrijnig.
    Ik weet niet hoe lang deze 'pauze' gaat duren, maar in ieder geval wel lang genoeg dat ik even tot mezelf kan komen. Mijn verhalen schrijf ik wel verder, omdat ik daar dan een beetje afleiding aan heb.

    Bye (:

    [ bericht aangepast op 3 juni 2014 - 10:32 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik vind, en vast veel andere vinden, het alleen maar goed van je. Je denkt daarmee aan jezelf en wat goed voor je is. Misschien als je door was gegaan was het juist alleen nog slechter gegaan.
    Maar tot de volgende keer bij een RPG of een ander soort topic ^^


    wat was dit ookalweer

    Ik hoop dat het snel weer wat beter mag gaan. Heel veel sterkte en succes (:


    26 - 02 - '16

    Als je denkt dat zo'n pauze iets is wat je nodig hebt, dan is het heel goed dat je dat ook echt doorzet. Hopelijk helpt het je om wat tot rust te komen en zien we je weer terug wanneer je je weer beter voelt. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Heel veel sterkt, Kel. Het komt vast wel goed. Neem lekker je rust en als je de behoefte hebt om je hart te luchten dan weet je me te vinden, of dat nu hier of op fb is.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Heel veel sterkte en succes toegewenst.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."