• Hoi! ik heb behoefte aan leesvoer! ik kan een nieuw boek kopen maar aangezien hier genoeg talent rondschrijft -- why the hell not!

    Dus...

    Harry potter stories en Onbekende Personen stories...

    Knal ze in een reactie! misschien heb je er een nieuwe abo/fan bij!

    Dankjewel!


    The Definition of Insanity

    The God Complex (originele Shortstory)
    http://www.quizlet.nl/stories/138570/the-god-complex-originele-shortstory/


    Weer een duizend jaar voorbij en twee nieuwe Beschermers worden gezocht om de mensheid een millennium lang te beschermen tegen ziekte, dood en oorlog. Je krijgt goddelijke krachten, maar je zult de mensheid duizend jaar lang moeten dienen. Kies verstandig, want er is geen weg terug.

    Het wordt niet zo heel lang, maar wel leuk. :3


    ''They're taking the hobbits to Isengard.'' - Legolas


    Dat ik je stem vergeet.

    "Vragen zijn niet meer van toepassing. Gedachten doen er
    niet meer toe. Lege tranen blijven stromen, gevoelens zijn
    uitgeschakeld op het moment dat ik hoor dat jij hier nooit
    meer zal zijn. Dat jij hier niet meer wilde zijn."
    - Gwen.


    12+ • Nederlands • Onbekende personen • Drama
    Gwendolyn Tackozi (16) • Elles Montomar (15) †


    Het meeslepende verhaal van Gwendolyn. Een jonge meid die haar beste vriendin, nee haar zielsverwant, verliest. Hoe het leven van Gwen, een vrolijke en uitbundige puber, op slag veranderd. Niets is nog wat het lijkt. Niets voelt nog hetzelfde, niets ruikt nog hetzelfde. Twijfels over het leven, en twijfels over de dood. Bepaald het lot? Is er überhaupt licht aan het einde van de tunnel? Bang om de wereld in te gaan, bang om gezien te worden. Bang voor gevoelens en gedachten. Bang voor het leven, en dóór het leven. Een bloedend hart, koude tranen en versteend door de leegte.


    Normal is an illusion. What's normal for the spider, is chaos for the fly.

    X POSIUM.
    X Posium is een geheim project van het leger, het is nog nooit getest en extreem geheim gehouden. Men zegt dat het langzamerhand controle krijgt over je lichaam, het is een nieuw bewust zijn, nieuw onderbewust zijn en maakt je sterker, krachtiger en misschien wel onverslaanbaar. Het is gevaarlijk spul, als het in verkeerde handen zou vallen.. Daarom houdt het leger het strikt geheim. Dit is niet bevestigd, het is een gerucht. We weten het dus niet 100% zeker.
    geleerde Jeff Jones.



    • Accalia G Rhine (Jones)
    • update wanneer ik er zin in heb.
    • Nederlands
    • gestart: 30'05'14
    • alles geschreven door Lisa.

    Link!

    Haar ouders zijn inmiddels twee jaar geleden overleden door een auto-ongeluk, haar vriend is een alcoholist die regelmatig zijn handjes niet kan thuishouden en haar studie loopt ook al helemaal mis. Sarah weet niet meer hoe ze verder moet, maar haar docent meneer Robertsen biedt haar een laatste kans om toch haar diploma te behalen. Hiervoor zal ze wel een geweldige prestatie moeten leveren: een interessant, vernieuwend onderzoek dat indruk maakt. Sarah heeft geen idee wat ze hiermee moet, maar haar behulpzame docent brengt haar in contact met James.
    Al snel beseft Sarah waarom meneer Robertson uitgerekend James heeft gekozen. Hij is niet alleen interessant, maar laat haar de mooie dingen van het leven zien.




    Drama, romantiek
    12+
    Regelmatig nieuwe hoofdstukken


    http://www.quizlet.nl/stories/135375/liefde-maakt-blind/


    “Libraries were full of ideas—perhaps the most dangerous and powerful of all weapons.” - Throne of Glass

    Haleema is de eerste koningin van het Arabische rijk. Jarenlang weet ze de vrede te bewaren en leeft het volk in eenheid en welvaart, totdat de oogst mislukt en de honger uitbreekt. Het contrast tussen arm en rijk wordt groter en groter. De woede laait op en keert zich tegen de machtigste persoon in hun bestaan, Haleema. Ze eisen dat ze aftreedt en haar gigantische paleis verlaat. De leider van de opstand Azhar, een wraakzuchtig en bloeddorstig man, neemt daar geen genoegen mee. Hij eist Haleema met geweld op en maakt van een koningin zijn persoonlijke slavin.




    Drama, historisch, romantiek
    Regelmatig nieuwe hoofdstukken
    Over het algemeen 16+


    http://www.quizlet.nl/stories/133962/van-macht-tot-onmacht-1/


    “Libraries were full of ideas—perhaps the most dangerous and powerful of all weapons.” - Throne of Glass

    Hey!

    Ik heb 3 stories die aan je eisen voldoen, momenteel schrijf ik het meeste aan de 2e, heb er nu heel veel inspiratie voor.
    Ik zou het super vinden als je een kijkje zou nemen!




    Één en drie, twee vierend vrij zonder wrok
    Gebogen vier maakt lachend de sneeuwende klok
    Vijf word gevrezen met wanhoop,naar
    Niemand's lievend, vasterend zwaar
    Één blijft achter, geen begrip
    Twee maakt goed, gekweld in slib
    Drie is stevig, maakt vanouds
    Vijf laat drie als kalig koud
    Drie en vier maakt stevig zeven
    Brengt de nummer vijf naar even.


    - Fantasy, onbekende personen
    - Al gestart, tijdelijk even geen updates
    - update 1x per week
    - lange hoofdstukken (ongeveer 1500 woorden), nu al 20 hoofdstukken
    - ABN geschreven
    - Neem maar een kijkje als het je iets lijkt : http://www.quizlet.nl/stories/108606/leatarr-ogen-der-doorgang/

    Door Zwaluws en blackXwhite



    Na een dodelijk ongeluk komt Daniel terecht in een voor hem volledig onbekende wereld. Een wereld op dezelfde plek als de onze, maar onzichtbaar voor diegene waarvoor het niet bedoeld is. Deze wereld was tot miljoenen jaren geleden toegankelijk voor iedereen, totdat iemand besloot de poort tussen de twee werelden te sluiten. Alleen zij met een pure ziel kunnen deze wereld betreden. Want deze wereld is, net als de onze, niet zonder gevaar.

    - Onbekende personen, fantasy
    - ABN geschreven
    - Gestart!
    - hoofdstukken van 500-1000 woorden
    - pas 5 hoofdstukken, maar aan deze story schrijf ik nu veel
    - de link: http://www.quizlet.nl/stories/109851/guardian-angel/
    - door blackXwhite



    What about taking this empty cup and filling it up
    With a little bit more of innocence
    I haven't had enough, it's probably because when you're young
    It's okay to be easily ignored
    I like to believe it was all about love for a child


    - Onbekende personen
    - ABN geschreven
    - Gestart!
    - Let op: Hiervan bestaan 2 versies in dezelfde story!
    - Update: Als ik weer een nieuw hoofdstuk heb kunnen schrijven
    - Link: KLIK!
    - Door blackXwhite

    xx


    The best way to make your dreams come true is to wake up!




    Calcanda semel via leti


    Iedereen is dood... iedereen. Het vuur greep razend snel om zich heen, huizen werden verzwolgen in de snijdende hitte. Ik dacht dat de duivel ons kwam halen, de duivel... Ergens had ik ook wel gelijk, ergens was het waar! Ja koning Hores en zijn mannen, waren de afkomstig van duivel ik wist het zeker! Zij waren in ieder geval elk bestoken met duivelse gedachtes, gevoed door zes van de zeven zondes.
    Ik ben maar een simpele vrouw, ik ben alleen... Maar ik ben gemaakt tot de zesde zonde en ik zal wreken wat deze mannen hebben gedaan. Ik zal hen elk op een passende manier naar de krochten van de hel sturen, daar waar zij thuis horen. Dan pas zal ik vrede kennen.



    Een verhaal dat je meesleep in het begrip naar een psychisch zieke vrouw die veel heeft gezien in een tijd van genadeloze oorlog. Een vrouw die leeft in het bijzijn van de mensen die haar hebben verziekt.


    Geschreven door Iris Huis in 't Veld
    Deze story doet mee aan SOTY
    Hoofdstukken tussen de 800 en 2000 woorden

    Gestart: 20-01-2014
    Eindigt: 30-11-2014


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    http://www.quizlet.nl/stories/137746/dark-rose/



    'Alsjeblieft Rose, dit zal je dood worden.' Rose draaide zich langzaam om en met betraande blauwe ogen keek ze haar twee zussen aan die sprekend op haar leken.
    'Ik moet dit wel doen, als ik dit niet doe wordt het als nog mijn dood, onze dood.' haar stem brak en de tranen stroomd over haar wangen.
    'Rose, er is vast een andere manier.' ze keek haar twee zussen een voor een aan en nam een diepe zucht voordat ze verder sprak.
    'Nee, er is geen andere manier.' zonder om nog op antwoord te wachten draaide ze zich om en rende ze weg.



    Alle personages behoren toe aan j.k Rowling behalve mijn zelfbedachte personages.
    Ik probeer minstens 1x in de week een hoofdstuk te activeren maar dit zal me niet altijd lukken
    Kan afwijken van de verhaallijn
    Speelt zich af in the orde of the phoenix


    Mijn nieuwe verhaal is geen gewone story, waarbij ik alles schrijf en bedenk en mijn abonnees het mogen lezen. Dit is een story waarbij de lezer beslist hoe het verder loopt. Ik schrijf wat jullie van me willen.

    Ieder nieuw hoofdstuk eindig ik met twee of drie opties en jullie mogen beslissen met welke optie ik verder schrijf. Ik zal hieronder even een voorbeeld zetten, om verduidelijking te geven. Het moet wel duidelijk zijn dat dit voorbeeld natuurlijk bagger slecht is en wat de inhoud betreft niet vergelijkbaar is met het verhaal ;).

    'Hoe gaat het?' vraagt Piet.

    Optie 1: Je zegt dat het goed gaat en vraagt hoe het met hem gaat
    Optie 2: Je zegt dat het niet zo goed gaat en wacht tot hij vraagt waarom niet
    Optie 3: Je zegt dat het niet goed gaat en begint te vertellen waarom niet


    Het spijt me voor dit verschrikkelijke voorbeeld, maar dit is een klein beetje het idee ;). Vanzelfsprekend zijn de stukken langer en de opties wat ingrijpender. Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden!

    Het enige wat ik bedenk, is een beginsituatie en de personages. Het verhaal bedenken jullie!


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain



    The Stag and the Doe ~ Jily
    Wanneer James Lily voor misschien wel de miljoenste keer mee uitvraagt, zegt Lily eindelijk ja. Is de vriendschap tussen Lily en Severus nu voorgoed voorbij? Maken James en Lily niet meer om de drie seconden ruzie? En wat gebeurt er als Zwamdrift een voorspelling doet? Is hun zoontje Harry nog wel veilig?





    Klik op de plaatjes om bij het verhaal te komen.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    S O C I A L L Y - A W K W A R D



    "Speel jij ook League of Legends?" was mijn vraag aan de jongen. Een verbaasde frons verscheen op zijn gezicht. Gelijk begon ik te twijfelen over mijn vraag. Was het nou wel zo slim om zoiets directe te vragen? Nee, was het antwoord natuurlijk. Dat kon ik verwachten. Maar tot mijn grote verbazing antwoordde hij met "Ja, ik speelde het."


    Socially awkward, het humoristische verhaal over een autistisch en sociaal onhandig meisje die pogingen doet om sociale interacties te verkrijgen met haar medemens.


    × Ik schrijf wanneer ik wil
    × Kritiek graag via pb
    × Ik meld niet
    © Erieka


    26 - 02 - '16

    Forbidden Love

    De 16 jarige Marokkaanse Jara is sinds haar geboorte streng opgevoed. Er is altijd tegen haar gezegd dat ze absoluut geen relatie mag totdat ze is uitgehuwelijkt. Geen relatie, en al helemaal niet met een Nederlander. Maar dat verandert wanneer ze Thomas leert kennen. Dit brengt grote gevolgen met zich mee. Loopt dit wel goed af?



    Proloog:
    Luister, in onze cultuur is het niet normaal om met een niet-Marokkaanse jongen te trouwen. Je kunt dat de familie niet aandoen. Doe je dat wel? Dan zal dat gevolgen hebben voor je toekomst..

    Terwijl de tranen over m'n wangen rolden bleven de woorden van m'n moeder zich herhalen in m'n hoofd. Waarom lieten ze me niet verdomme gelukkig met hem zijn?! Denken ze dan alleen aan zichzelf?

    Ik moest weg hier! In m'n ooghoek zag ik een klein raampje. Door mijn slanke figuur kon ik er makkelijk door heen. Na wat geklungeld te hebben was ik eindelijk uit het gebouw. Gelukkig woonde Thomas niet ver weg. Nog met mijn trouwjurk aan rende ik over straat. Ik voelde ogen in m'n rug brandden maar ik negeerde het. In de verte zag ik Thomas zijn huis. Hijgend kwam ik eindelijk aan bij z'n huis. Ik drukte op de deurbel. Meteen nadat de deur openging stortte ik me in de armen van zijn moeder..

    Ik was niet veilig..

    Nog niet...


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.



    "I'm Fred ... and this is my twin brother George." Said a red-haired boy.
    He smiled at me.
    "And what's your name?" He asked.
    "Meggie." I answered quickly. His brown eyes looked at me.
    "Welcome to Hogwarts."




    "Fred?" I asked softly.
    "Meggie?" He asked, surprised.
    "I'm afraid Fred." I mumbled.
    "You have nothing to be afraid of Meggie Peggie. Fred will always come to your rescue! "He said. I blushed a little, and smiled


    I mean NO. Do you wanna hear it in Spanish? NOH. - Stiles Stilinski Teen wolf <3