• Plz Mensjes, Ik heb echt nog rollen nodig! Help mu! ^^
    °_Disneyland : Fantasy, Magic 'nd Love_°
    Frankrijk, Belle is een gewoon meisje van Parijs, met een gewone vakantiejob. Nou ja, gewoon? Ze werkt in Disneyland Parijs en doet daar verschillende klusjes. De ene keer staat ze aan een attractie, een eetkraampje,… en een andere keer kruipt ze in de huid van een Disneyfiguur. Op een dag wordt er een dringende spoedvergadering gehouden om alles tip top te maken voor een geweldig verjaardagsconcert van … TOKIO HOTEL. Ze willen hun 18e verjaardag vieren in Europa en vonden Disneyland dan ook de geschikte plaats. Iedereen moet een taak op zich nemen die hem wordt aangestoken. Jij moet natuurlijk de jongens naar de privé ruimtes begeleiden en hun een aangename avond/nacht bezorgen. Maar de avond loopt een klein beetje in het honderd na een stoot van jou met Tom. Niets speciaals in jou ogen, maar wat gebeurd er als Tom opeens verliefd wordt op jou? En hij niet de player is zoals iedereen beweert?…
    ROLLEN:
    Fan1; [gaat naar concert]
    Fan2; [gaat naar concert]
    Miley Cyrus;
    Bazin entertainment Disney; [Fransklinkende naam]
    Jaloerse Bitch; [Fransklinkende naam]
    --> De 2 fans mogen vriendinnen zijn, moet je dan maar afspreken samen..

    Naam;
    Leeftijd; (16,16+)
    Plaatje;
    Tekstje;
    Leuke Quiz?;
    Rol;

    BELANGRIJK!
    Ik heb dus wat ingesteld voor het tekstje, gelieve er minimum 8 lijntjes neer te schrijven...
    <33.


    What you see, is what you get.

    okee wacht ff ik helpen eerst ff lezzzen


    IkOwnJou! JijOwntMij!! Angelina en Daphne.

    okee wacht ff ik helpen eerst ff lezzzen

    Sgatt Jij! ^^


    What you see, is what you get.

    Wrm heb je dringend rollen nodig?

    Verzin eens zelf wat!


    RoseLoverx -go too>- punchball !! =D

    Wrm heb je dringend rollen nodig?
    Verzin eens zelf wat!

    Mja, das toffer xD
    Eigenlijk heb je wel gelijk ><


    What you see, is what you get.

    Ik heb altijd gelijk.Nee grapje,maar ik verdeelde ook altijd rollen voor mijn quizen,maar ik ben bij deel 5 ofzo al gestopt,je moet je aan alles houden en je kan precies niets meer zelf verzinnen.


    RoseLoverx -go too>- punchball !! =D

    Naam; Camille
    Leeftijd; (16,16+) 17
    Plaatje; http://tvmedia.ign.com/tv/image/article/818/818792/gossip-girl-20070907045945880.jpg
    Tekstje;
    Hello liefords!! Ik ben Camille en leef al 17 jaartjes op deze wereld. Ik hou van shoppen, vrienden, uitgaan,... Mijn favoriete band is Tokio Hotel. Je kent ze wel zeker? Ik ben dus een super grote fan van Tokio Hotel. Ik ga binnenkort naar een concert van hen en ik ben al helemaal opgewonden als ik eraan denk. En dan kan ik Tom zien. Yep, Tom is mijn favoriete bandlid van Tokio Hotel. Maar ik ga eens. SeeYou xx
    Leuke Quiz?; ja^^
    Rol; fan 1


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Ik heb altijd gelijk.Nee grapje,maar ik verdeelde ook altijd rollen voor mijn quizen,maar ik ben bij deel 5 ofzo al gestopt,je moet je aan alles houden en je kan precies niets meer zelf verzinnen.

    Ja das wel waar, maar dat zijn gewoon rollen die bijna de hele tijd in de quiz voorkomen. Behalve die 2 fans. En dan dacht ik van jah, laat ik ze maar zoeken ^^ Maar je hebt wel gelijk... Ik moet mijn eigen inspi gebruiken! ><


    What you see, is what you get.

    naam:franswache je zegt franswaze
    leeftijd:16-17
    plaatje:in fb
    tekstje;
    HAAI<33
    ik ben franswache
    houd van halloween en vind nedssurvivalgids leuwk
    is 16 17
    houd van disney vooral achtbaanen
    die zzijn leuwk
    is wel fan van th

    en verder iets weten mijn vrienden szzzijn alles
    BAAI<33

    leuke quiz:ja sppr ik vind disney leuwk en ik vind th ook leuwk

    rol:maakt nie uit


    IkOwnJou! JijOwntMij!! Angelina en Daphne.

    jij mag de naam verandere wan5t ik kon er geen verzzinne


    IkOwnJou! JijOwntMij!! Angelina en Daphne.