• Berna - Thread - 9 november | 17
    Lieke - Bohemen - 8 maart | 17
    Miriam - Mirriemir - 5 maart | 15
    Anouk - Blanchett - 17 maart | 17
    Gabriëla - Wilkinson - 29 december | 17
    Aniek - Memoria - 24 december | 15
    Melissa - Nicosia - 22 januari | 16
    Marlijn - Rhaego - 24 december | 15
    Noek - Oase - 27 juni | 15
    Marie - Daddario - 3 juni | 13
    Kayleigh - WhiteWalls - 21 januari | 14
    Aline - Schuester - 14 maart | 14
    Fren - Asterism - 9 januari | 14
    Eva - Wentelteefje - 30 maart | 14
    Eddie - eddiefohnen - 4 juni | 11
    Demi - Author - 24 september | 14

Aline is het aller aller aller aller liefste aapje op deze hele wereld. En ja, ik maak nu misbruik van mijn functie.(cat)

EDDIE IN DE BEGINPOST :Y)

[ bericht aangepast op 29 mei 2014 - 22:36 ]

[ bericht aangepast door een moderator op 29 mei 2014 - 20:02 ]

Wilkinson schreef:
    (...)

Basically only Smirnoff hierzo. Daar zit haast niks in. :')

Is dat lekker? Iedereen die ik ken - bijna iedereen - zegt dat het lekker is namelijk...

stay safe because I like being alive at the same time as you

Wilkinson schreef:
    (...)
    Ik was twee dagen legaal, toen weer illegaal. :')

HAHAHAHAHAHA. - Waarom lach ik hierom want dit is niet grappig but oh. -

Ik word dus dit jaar zestien. Zegt een jongen uit mijn klas; 'Je hebt echt geluk. Ik mag seks op mijn zestiende.'
    Ik keek hem echt raar aan, het is toch niet iets wat je mag? Blijkbaar denkt hij, dat zodra hij en zijn vriendin zestien zijn, ze gelijk seks gaan hebben. Hij is echt nu al aan het piekeren, of hij haar geen pijn gaat doen en haha, het is best grappig.

Ohja, ik reageerde dus heel perv met deze reactie;'Wie zegt dat ik wacht tot mijn zestiende?' AHAHA JE HAD ZIJN GEZICHT MOETEN ZIIIIIEN.

[ bericht aangepast op 29 mei 2014 - 20:32 ]

"It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

Bohemen schreef:
    (...)

Is dat lekker? Iedereen die ik ken - bijna iedereen - zegt dat het lekker is namelijk...

Het smaakt eigenlijk naar een soort limonade. - niet helemaal - maar gewoon zoetig. Het is wel lekker.

Danmarks Dynamite.

Ik beeeeen Expeditie Poolcirkel kijken, tot straks! <3

Wilkinson schreef:
    Waarop is gebaseerd dat Eddie op 4 Juni jarig is. HAHAHA.

Euh, volgens mij had Mir 'm toen gekregen of zo? Ik heb eigenlijk geen idee. Er was wel een reden voor, geloof ik :'D Haha.

Bohemen schreef:
    (...)

HAHAHAHAHAHA. - Waarom lach ik hierom want dit is niet grappig but oh. -

HAHAHAHAHA.

Danmarks Dynamite.

Memoria schreef:
    Ik word dus dit jaar zestien. Zegt een jongen uit mijn klas; 'Je hebt echt geluk. Ik mag seks op mijn zestiende.'
    Ik keek hem echt raar aan, het is toch niet iets wat je mag? Blijkbaar denkt hij, dat zodra hij en zijn vriendin zestien zijn, ze gelijk seks gaan hebben. Hij is echt nu al aan het piekeren, of hij haar geen pijn gaat doen en haha, het is best grappig.

Ohja, ik reageerde dus heel perv met deze reactie;'Wie zegt dat ik wacht tot mijn zestiende?' AHAHA JE HAD ZIJN GEZICHT MOETEN ZIIIIIEN.

HAHAHAHAHHAHA.

Danmarks Dynamite.

Memoria schreef:

o_O Raar.

Bohemen schreef:
    Ik beeeeen Expeditie Poolcirkel kijken, tot straks! <3

Wij ontvangen dat niet meer, sinds dit jaar. Vorig jaar was het nog gewoon op Nederland 1 :c

"It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

Omg, hahaha, Aniek, jouw reactie xd

Schuester schreef:
    (...)

Euh, volgens mij had Mir 'm toen gekregen of zo? Ik heb eigenlijk geen idee. Er was wel een reden voor, geloof ik :'D Haha.

Ik las het. :')

Danmarks Dynamite.

Ik kwam er gister achter dat James McAvoy een kind had. - maar hij komt nooit in het nieuws ofzo -
    En ik had echt zo'n leeg gevoel. HAHAHHAHAHA idek why.

Danmarks Dynamite.

Schuester schreef:
    (...)

o_O Raar.

Hij is dus ook die jongen die maar blijft door vragen over E. en mij. Hij is gewoon erg geïnteresseerd in alles wat met een relatie te maken heeft.

Ik heb nog nooit gedronken :o

Wel ooit eens als klein meisje een slokje bier gehad. "Ieuw, bier is vies!"