Pelekai schreef:
Johnlock, because, well, I don't know. Ik vind ze schattig samen. :')
Myle schreef:
Merthur! Omdat die twee dé perfecte bromance hebben!
Dat zijn allebei geweldig ships, maar dan vraag ik me nog steeds af waarom ze zo schattig zijn samen of de perfecte bromance hebben. Ligt het aan hun persoonlijkheden? De omstandigheden? Sorry, ik ben nieuwsgierig.
Karthus schreef:
Ik vind dat Ron en Hermelien uit Harry Potter heel goed bij elkaar passen.
Dus dat is mijn ship, I guess. Ik vind dat ze zo leuk bij elkaar passen, omdat Ron zo klunzig is en Hermelien dat altijd zo leuk kan oplossen.
Dat snap ik wel. Ze lijken elkaar inderdaad goed aan te vullen op die manier. ^^
Merrill schreef:
Ik heb eigenlijkbest veel OTP's en ze hebben allemaal één ding gemeen: ze zijn totaal verschillend van elkaar en daarom vullen ze elkaar weer aan. Dat vind ik gewoon zo cute. c:
Mijn lijstje is dan Javert/Valjean (Les Misérables), Newton/Hermann (Pacific Rim) en Thranduil/Elrond. c:
Ik zie soms wel eens heel schattige Newton/Hermann fanart op mijn Tumblr dash voorbij komen, haha. Hm, het lijkt erop dat wel meer mensen het belangrijk vinden dat de twee personages elkaar aanvullen en een soort tegenpolen van elkaar zijn. Interessant.
Videnda schreef:
(...)
Ik zou eigenlijk niet weten waarom. Misschien omdat ik alle ships in Harry Potter, behalve Snape en Lily, niet leuk vind. Ik ship wel sneller personages die op de een of andere manier tegenpolen van elkaar zijn. Zo is Percy introvert, en Oliver neigt eerder naar extravert. Ik vind dat ships op een bepaald gebied moeten 'botsen'. En dit is nog best lastig uit te leggen, maar ik denk dat je wel snapt wat ik bedoel.
Ja, ik snap precies wat je bedoelt. Ik denk dat dat ook een groot deel van de reden is dat ik het zelf zo leuk vind om over hen te schrijven, want er zijn voldoende verschillen om het interessant te houden, maar toch passen ze misschien juist wel daardoor uiteindelijk heel goed samen. ^^
"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan